2008. szept. 19.

Végzős porté - Mr.Kenny Ortega

Oké, tudom hogy ez nem egy igazi Végzős Porté, de akkoris...

A Disney.Com kibocsátott egy újabb videóanyagot, ami most a rendezői és koreugráfusi feladatokat ellátó, Kenny Ortegára fókuszál! Látni minden szenvedélyét, ahogy mindenkihez milyen remekül és közvetelen viszonyul, hogy mindenkinek olyan szerfelett hálás, mindenkinek aki részt vesz valamilyen formában a High School Musical kultuszában, jelenségében. Most a vele együtt dolgozók osztják meg velünk, milyen is ez a csodálatraméltó ember...



Credit: VABN.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok! Már hogy ne lenne igazi végzős portré Ditta: tekintsük Kenny-t az osztályfőnöknek és már el is múlik a képzavar :) És hát ne feledkezzünk meg róla Kenny nélkül nem lenne meg az az őszinteség és alázatosság a filmben, ami olyan naggyá teszi az egészet.
Nagyon kedves tőled, hogy tegnap még olyan későn kiraktad a fordításomat, igazán köszönöm.

Fant

xdittax írta...

Szia Fant!

Ez a szerep azthiszem Kenny-nek akkor nagyon helyénvaló!:)

Igazából az én hibám volt, hogy olyan későn kerítettem rá csak sort, de megígértem, hogy közzététetem, és tartom magam hozzá.:)

Én köszönöm Neked!:)
Ditta×××

Andi írta...

Óriási Kenny, nagyon-nagyon fantasztikus Ember, ki íly csodát alkotott...ráadásul 3x-osan!