2008. szept. 23.

Ashley a HSM 3-ról

Ashley Tisdale-t nemrég megkérdezték, hogy ebben a részben újra szét akarja-e választani Troy-t és Gabriella-t.
A válasza:

"Azok az idők, amikor Sharpay Troy-t akarta, elmúltak. Oké, még mindig rajta tartja a szemét ám ebben a részben egyes egyedül az érdekli, hogy megkapja a Művészeti Főiskola ösztöndíját, amire más Vadmacskák is pályáznak (Troy, Ryan és Kelsi). És természetesen Sharpay úgy véli, hogy ez őt illeti meg. Ezenkívül új barátnője lett a 10. osztályos Tiara személyében, aki az asszisztense lesz. Sharpay nagyon jó a parancsolgatásban."

Ki hitte volna? ×P×D

Miss Tizzy azt is elárulta, az ami még izgalmasabbá teszi a filmet az az. hogy mivel már a mozikban debütál, minden sokkal nagyobb és jobb! (Bigger and better) "Sharpay-nek és Ryan-nek van az egyik legnagyobb zenés száma a filmben. Ez az ebédlőben játszódik és ez csak egyszerűen óriási nagy. A tánc minden különböző stílusa jelen van, plusz vagy ötször megváltozik a szerelésem és szerepel benne körülbelül 500 statiszta!"

Fordította: Fant és Ditta.
Forrás: Just Jared & Zac Efron News.

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azért még mindig próbálkozik, hogy szétválassza Troyellát, legalábbis a legutóbbi vidiben a Troyos jelenete sztem vmi ilyesmi:
S: "És aki teljesen visszatartja őt, az te vagy"

xdittax írta...

Igen-igen, erről a tervéről azét sose mond le teljesen, százszázalékosan, ismerjők Őt. Max. egy kicsit háttérbeszorítja, első az egyetem!, de egyébként lassan teljesen rendbe jön Zeke-kel is, úgyhogy koncentrálhat a saját magánéletére!!:)

vivcsi93 írta...

Olvastam egy cikket Vanessáról és volt benne egy számomra érdekes részlet, gondoltam megosztom Veletek, és kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok róla:
"Egyszer előfordult, hogy Vanessa beült reggelizni egyedül. Narancslevet és péksüteméynt kért, megcsörrent a telefonja, szerelme, Zac kereste. Beszélgetés közben a színésznőt annyira megijesztette a pincér, hogy beleejtette a telefont a narancslébe, és megszakadt a vonal. Zac azt hitte, barátnője lerakta, és vérig sértődött."

Nah ez lenne ez, mit szóltok hozzá? Ha igaz ha nem, szerintem mindenképpen mosolyt csal az ember arcára. :)

ades írta...

ugen ezt már énis láttam és valamejik ujságban is benne volt talán a popcornba

Névtelen írta...

Na most érkezett el nálam annak az ideje,hogy nagyon türelmetlen kezdek lenni!!! De igazából nem azért,mert nem bírom ki az elkövetkezendő hónapot,hanem a sok-sok tömény infó miatt. Most ne értsetek félre,örülök neki,meg nem is!! Vagy talán a félelmemmel kell szembe néznem?? Lehet. Talán a nagy durranást várom. És tisztában vagyok vele,ha valamit nagyon várok,általában nem jól sül
el. (f.é.)

*Nóri* írta...

(f.é.) én is hasonlóan vagyok vele, csak velem úgy van, hogy akiknek drukkolok versenyeken zok járnak rosszabbul... Nade ez telljesen más! Mármint a HSM3! Jah és a legfontosabb hogy MINDENKI tudja, hogy ez a film NAGY DURRANÁS LESZ!:D Nade megyek, megpróbálok aludni, mert holnap nehéz napom lesz...
Jó éjt mindenkinek!

xdittax írta...

Huh, Vivi, én is olvastam ezt már valahol, de nem tudom sem azt hogy hol, vagy hogy egyáltalán eredetileg honnan származik.

F.É., én is értem az aggodalmadat, de nem hiszem, hogy ez most pont ahSM 3 kapcsán előjönne. Persze kétségkívül kegyetlenül dicséri mindenki már jó előre, de ezekre mind rászolgál, és nem kell félnük tőle. Szerintem:)

Névtelen írta...

Caá!!

Én valójában nem a film sikerét vonom kétségbe,csupán az érdekel mit tud számomra mutatni!! Bevallom,nálam még mindig a hsm 1 a nyerő!!
Az 1 rész olyan eredeti,olyan tiszta,és annyira együtt volt benne minden. A 2 részben már felszínre kezdtek törni a különböző életstílusok.A kezdetleges felnőtté,válás gyakori problémái,és az érzelmek helyrepróbálásának rendezései. Ha nézem a filmet újra,és újra gyerek vagyok,és sohasem szeretnék
felnőni!!De!!! (f.é.)

xdittax írta...

Tudom, hogy a sját szemszögődről, a saját érzéseidről beszéltél F.É. De hisze, hogy úgyis meg fog felelni. neked, nekem, nekünk.

De most nem érettem meg, a problémák a HSM2-re vagy az első részre utalnak? Ha ezt elárulod nekem, akkor még talám mondok mást is.:)

Puszi!:)

Névtelen írta...

No problem!! Nálam az 1 a nyerő!!!!!
(f.é.)

xdittax írta...

Most néztem meg pénteken. Nagy betegségemen viszont ez se segített - persze a hangulatomon sokat javított aznap, pedig ezen indokból néztem meg már sokadszorra.:) megunni azért nem lehet. De hogy melyiket szeretem a legjobban? Egyelőre talán én is az elsőt! (meg a másodikat!):)

Névtelen írta...

Sziasztok! Megvettem a HSM 2 táncos változatos dvd-t, ami ma jelent meg és meg kell mondjam, nagyon jó. A Ditta által a hétvégén közzétett videókat is tartalmazza, illetve még hasonló jellegűeket, több kulisszák mögötti ismertetővel és persze a HSM 3 ízelítőjével, amit szintén közzétett Ditta, a "A készen álltok?" cíművel. És ez még csak a második lemez, az elsőt nem is néztem még. Szóval ajánlom figyelmetekbe, szerintem megéri azt a 3000 ft-ot, amibe kerül...

Számomra mindkét rész mástól jó, az első szinte olyan, mint egy élő szereplős mese, hihetetlen kisugárzása van, a második rész Zac énekhangjával több lehetőséget kínált, két nagyon erős dal - a két szóló, a koreográfiák lenyűgözőbbek, kicsit komolyabb már ... Viszont nekem a HSM koncert volt még megdöbbentő (pozitív értelemben persze), nem tudom, ti hogy vagytok vele... Én akkor döbbentem rá, hogy ezek a s
fiatalok tényleg elképesztőek, mikor élőben is tudták hozni azt az énekteljesítményt és kisugárzást, amit a filmben megszoktunk.

Fant

Névtelen írta...

Azt a Dance Editiont majd megszerzem, már csak a sok vidi miatt is;) Meg persze az ugrálás miatt:PP
Igazából nem tudok dünteni, hogy az első, vagy a második film tetszett-e jobban, mert storyt tekintve egyértelműen az első, viszont a másodiknak jobbak a díszletei, és persze Zac énekel, szóval nem tudom eldönteni, de nem is kell, mert a Végzősök viszi a pálmát úgyis!