2008. szept. 20.

"Készen álltok?" =)

Mostanában ugye el voltunk/vagyunk árasztva videókkal, és így két fantasztikus emberkének hála azok fordításaival is. Most is következzen hát az egyik,az ehhez a régebben föladott videóhoz tartozó:



Lucas: Visszatértünk. Készen álltok?
Kenny: Elképesztő, hogy egy olyan dolog, mint a Disney Channel High School Musical-je, ami egy kis tévéfilmnek indult, berobbant a mozi hatalmas világába.
Zac: Őrült dolog, hogy visszatértünk végzősként – mintha tényleg azok lennénk!
Ashley: Nagyobbak a számok, diplomázunk, bálozunk, szeretném már látni ezt az utolsó évet.
Corbin: Tudod, ez nagyszerű, hogy a vászonra kerültünk végzősként, mikor diplomázunk.
Vanessa: Nagyon jó, hogy ez újra megtörténik.
MoMo: Többet dolgoztunk rajta, mint eddig bármikor, az eredmény csodálatos lett.
Kenny: Harmadjára térünk vissza – szerintem mindenki izgatottabb, mint az első vagy a második alkalommal, szerintem ez a legkülönlegesebb az összes közül!
Van 3 új szereplőnk;

Tiara: Jó reggelt, Miss Evans, Tiara Gold vagyok, most érkeztem az East High-ba Londonból.

Van 2 új srác, Jimmie-The Rocketman-Zara,
Jimmie: Testvér, megkaphatom az öltözőszekrényed?

És Donnie, a legjobb haverja:
Justin: Nagyon izgatott vagyok, amiért a HSM része lehetek, egyszerűen király. Melyik gyerek ne szeretne Vadmacska lenni?

Vanessa: Nagyon aranyosak, nagyon sokat szórakoztunk velük, a fiúk kosaraznak,
Jemma pedig nagyon tehetséges.
Ashley: Most tényleg, hát nem édes? Az.
Jemma: Nagyon bizarr számomra, hogy ezekkel a szereplőkkel lehetek, és a High School Musical nem az a film, amibe minden nap belebotlasz. Ez fantasztikus.
MoMo: A családunk sokkal nagyobb lett és nagyon közel állunk egymáshoz, ha megnézed, hol tartunk most, és honnan indultunk, tudod, hogy elképesztő dolog ez.
Corbin: A High School Musical minden bizonnyal a legnagyobb dolog, ami valaha történt velem az életemben, mindig is elképesztő volt, és csodálatos élmény.
Zac: Királyok vagytok, emberek! És ezen a ponton...a Vadmacskák búcsúznak.

Sharpay: Nem tudom, hol kezdjem...de azt igen, hol lesz vége...a színpad közepén...egyetlen reflektorral.

Fordította: LinkLuvor és Fant.

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elküldtem a dalfelvételes fordítást Ditta. Gratula a fordításhoz LL, jobb lett mint az én verzióm, méltán került ez ki. Persze meg kell hagyni, hogy a német oldal szerkesztői, ahonnan fordítottam igen felületesek voltak a videó németesítésnél (mindezt csak a magam védelmében) :)

Különben tényleg elképesztő hová jutott ez a film én is sokszor elmélázok rajta - teljesen ellentmond a mai filmes trendeknek és mégis óriási siker. Nagy dolgok ezek...

Fant

xdittax írta...

Várjcsak Fant, Te ezt elküldted nekem?! Én nem kaptam meg!

Most bajban vagyok. Ez...

Névtelen írta...

Tudja valaki,hogy mikor kezdődik a HSM 3 turné?

Névtelen írta...

Elküldtem Ditta, még csütörtökön késő este. Nem kaptad meg? Pedig nekem nem jelzett vissza a gmail, hogy valami nem stimmelne. Nos, nincs semmi probléma, így jártunk, azért jelzem itt is mindíg, ha valamit elküldtem, mert sosem lehet tudni mikor vész el valami útközben.
De ha már itt tartunk a legújabb küldeményemet megkaptad? (Nem számonkérés csak azért kérdem, mert nekem azt mutatja, hogy minden oké.)

Fant

xdittax írta...

Igen, mgekaptam a legújabbat, kint lesz, de én most nagyon szét vagyok esve, ne haragudj, de kicsit muszáj felkelnem innen.

Nem akarlak Titeket fárasztani, de tényleg nem vagyok csúcsformában, és ezért van, hogy néha sok már.

Délután megpróbálok jönni, és mindent rendbe hozok.

Legyetek jók, és nagyon sajnálom Fant:
Ditta×××

Névtelen írta...

Ugyan, semmi gond Ditta! Nem sürgetni akartalak, eszembe sem jutott. Pihenj csak.
A legújabb hírrel kapcsolatban: reméljük valami újabb projekt (tán egy filmszerep) fog kisülni a találkozóból. Az autóval kapcsolatban: nekem fel sem tűnt, nem kocsit figyeltem :)

Fant

xdittax írta...

Jólvanakkor csak én vagyok, aki mindent alaposan megfigyel...:)

Nem pihenek, most még nem, inkább visszajöttem és megakarom még csinálni a további frisseket. Tudom, hogy jót akarsz nekem, és hidd el, ez igazán jól esik, de azthiszem, most különösen tartozok azzal, hogy mindent még frissiben kirakjak.

Ditta×××

Névtelen írta...

IGEN!!!!
ÉN készen állok!!!!
Balra,jobbra,magasban a kéz,jaj a derekam!! Mindjárt,mindjárt ok!
Inkább visszaülök,és ülve táncizok,ahogy szoktam most ez jutott! De olyan klassz,hiszen most mind,aki ennél a megjegyzés olvasásánál tart egyszerre vehet részt ebben,mármint a székes tánciban!! Remélem megjött a kedvetek otthonülő,és lábadozók!!! Most egyszerre bulizunk,nagyon klassz!!! Na ti is készen álltok???? Én vagyok,és már pörgök is.(f.é.)

Andi írta...

Sziasztok, (f.é.), én is pörgök Veled együtt!....mindenem a zane és a tánc...én is "készen állok":)

Névtelen írta...

Igen, mindent bele baby!!!!
Ez az este is a miénk!!!!
Hát nem csalódtam benned Andi,de ne hagyd abba.(f.é.)

Andi írta...

Ó igen!
Teljesen fel vagyok tüzelve!:)

Névtelen írta...

Na helló,akkor vedd takarékra a fűtést,mert igen sokba kerül!! Andi,remélem van otthon nálatok tűzoltó palack?? (f.é.)

Andi írta...

A fűtés takarékon van (f.é.), de az én "tüzemen" a "tűzoltó palack" sem segít!

Névtelen írta...

Na jó,akkora "palackot" hagyjuk,!!?
(f.é.)

xdittax írta...

Készek vagytok! De én is kész vagyok! Minden értelemben...