2008. szept. 3.

The Fresh Air Fund

Zachy Efron a Teen Vouge fotózásán találkozott olyan fiatalokkal és gyerekekkel, akik 'The Fresh Air Fund' feliratú pólókban játszottak, táncoltak és hülyéskedtek vele.


De mi ez a szervezet? Érdemes elovasni mivel foglalkoznak, vagy akár ellátogatni weblapjukra is, IDE, mert ez az egyik legszebb "gesztus" a nagyvárosi "lurkóknak"!

"1877 óta, a The Fresh Air Fund önkéntes vendéglátócsaládokkal adja egy nyári vakáció örömét a belvárosi gyerekeknek táborokban, ahol feledhetetlen pillanatokkal és friss lehetőségekkel gazdagodhatnak.

Ez az ügynökség ingyenes nyári vakációt nyújtott eddig több, mint 1.7 millió hátrányos közösségű New York-i gyereknek. Minden évben gyerekek ezrei látogatnak meg önkéntes vendéglátócsaládokat 13 államban és Kanadában, a Friendly Town program keretében vagy vesznek részt a Fresh Air Fund táborokban."

Credit: ZA Angel's.

12 megjegyzés:

david santos írta...

Great!!!
Congratulations.

xdittax írta...

Thank you!

Ugyanez a krapek írta ugyanezt a szöveget Takihoz is.;)

Névtelen írta...

Szia!
Ki a fene ez? Rákattintottam a blogjára és valami pedofil felíratok voltak. Hova süllyed a világ!

Amúgy. hogy vagy mostanság Ditta? Bocsika, hogy nem szóltam, hogy kinyítok, de...azt se tudom már most, hogy hol vagyok.

xoxo Taki

xdittax írta...

Nyugi, én úgy értelmezem, hogy ő "jófiú", ha lehet ilyet mondani ilyen ügyekben.

Megértelek, nincs gond, így meg még nagyobb volt az öröm!;)
Hogy mi van velem? Nem is tudom, sok mindent történt már mióta kicsit kiléptel a blogos világból, sokat tevékenykedtem itt is, de sose eleget, és a nagyvilágban is, és mostmár kereken 3 napja a suliban is. Hmm, ez már csak így megy!) Puszi!

Ditta×××

Névtelen írta...

Még ne írd le a világot Taki :) Külföldi látogatótok blogjában a pedofília ellen harcol ha jól veszem ki a számomra kissé zavaros német fordítást.

Fant

Névtelen írta...

A Youtube-on belehallgathatunk 5 dalba a HSM3-ból, itt a link hozzá:

http://www.youtube.com/watch?v=gcUI57AhPfY&eurl=

Minden dal nagyon a helyén van, remek mind, ezt hallani kell, nem tudok mit hozzátenni elfogytak a jelzők :)

Jó éjt mindenkinek!

Fant

Andi írta...

Szia Taki, én is örültem ITT Neked és mindannyiotoknak!
Jó éjt!

Névtelen írta...

too bad za angels sucks.

Névtelen írta...

Névtelen, ne csináld már, tudom, hogy nem vagy amcsi, és tudod miért? Mert egy 3 szavas mondatot se tudsz helyesen leírni. Erről ennyit:P Bár az előző hibát kijavítottadxD Szóval nem tudsz minket érdekelni. Felesleges erőfeszítés.

És még mindig azt a vidit hallgatom, most vagyok a Boys Are Backnél, eddig kiri!!! Nah most kezdődött a HSM...nagyon kiri...I definitely LOVE it!!!
Majd ma lesz vidiford, most kevés órám volt...Ryan Senior Portrait:)

Névtelen írta...

itt le lehet tölteni mp3 formátumban, aki suliba/dolgozni menet hallgatni akarja, és kiütköztek rajta a HSM3-szindróma egyre erősödő jelei, ahogy rajtam is...:)

xdittax írta...

Ó, Fant, de jó Neked, hogy már tegnap este felfedezted a dalokat! Én még most kedztem el élvezni! A javából;)

LinkLuvor, köszi a linket!

Ditta×××

Névtelen írta...

Nincs mit, YT-on kerestem, és 2 perc alatt megtaláltam:)