2008. szept. 3.

"Nagy kitüntetés":)

Az amerikai Teen Vouge magazin Bruce Weber fényképészt kérte föl, hogy októberi számukhoz elkészítse a címlapfotózást, Hollywood egyik fiatal tehetségéről, Zac Eron-ról.

"A Young Hollywood szám címlapján lenni nagy kitüntetés." - mondta Zac. "Boldog vagyok, hogy valaki becsüli az új és eljövendő csillagokat. Úgy gondolom sok új feltörekvő tehetség van és büszke vagyok, hogy én képviselhetem őket."

Amikor a magazinfotózásról kérdezték, a 20 éves színész elmondta: "A mai fotózás nagyon természetes volt. Nem egy stúdióban voltunk, hanem a szabadban. Nagyon szerencsés vagyok, hogy Bruce-szal dolgozhatok. Ő egy akkora ikon a fényképészet világában."

Öltözködési szokárát így kommentálta: "A saját stílusom csak kényelmes. Sokat hordok farmert - és csak szeretek szandálban és pólóban lenni."

További sokkal jobb képek a címplapfotónál a Teen Vouge honlapján!



Forrás: Just Jared; VABN; Teen Vouge.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát sziasztok! Frankó kis fotózása volt ennek a palinak! Az a kaján vigyor a pofikán,nem különben a borotva hab. Hát még,amikor a Gillette pengével szépen, finoman dolgozik arca szőrmentesítésén, eszembe jutott,első szőrtől (meg szeretnék)szabadulásom hülye története. Én nem vigyorogtam utána!!ha-ha.Különben nagyon cool az egész.(f.é.)

Névtelen írta...

LOL. Igen, ezt csak loveolni tudom, főleg a deszkás részt:P Teljesen átpártoltam:PP

Névtelen írta...

Csá LL! Azért a deszkával még nem békültem ki. De sosem lehet tudni,lehet,hogy kipróbálom ezt is. Tulajdonképpen miért ne?? (f.é.)

Névtelen írta...

Tedd hát azt, én már teljesen megbékültem, persze a magyarokat bojkottálom!! Bunkók:P. De ha eyszer Zachy enyire jól néz ki rajta....:P

Andi írta...

Sziasztok!
Élvezet volt nézni....igazán!:)

xdittax írta...

"Zachy enyire jól néz ki rajta....:P"

Zachy egyszerűen minden jól néz ki! De teljesen igazad van, pontosabban, igazatok van!:)

Sziasztok!:)
Pusz: Ditta×××