2008. júl. 3.

17 - On Set

Pár napja már mind a következő képekkel és videóval lehet találkozni a világhálón, de én csak most futottam beléjük, így én általam csak most lesz közölve.

Na tehát, gondolom a címből talán mindanyiótoknak sikerült kitalánotok, hogy ez bizony most Zachy Efron egyik már-jórégen-leforgatott-ám-még-mindig-be-nem-mutatott-de-majd-februárban-látható-filmjére utal, a Seventeen Again-re!

Két forgatási képet bocsátok rendelkezésetekre, ill. egy forgatáson készült videót, az Acces Hollywood jóvoltából, ami ITT nézhető meg, míg a két képben, melyeket Takinak köszönök, itt is gyönyörködhettek"!:)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na szerencsésen hazaértem:))
És minden úgy alakult itthon, ahogy vártam, úgyhogy az érvényes, amit eddig mondtam...:((
Holnap próbálok jönni, de most elfoglalt napjaim lesznek:S
Megyek,
LL

Névtelen írta...

Helló,sziasztok! Gyors körültekintésre érkeztem a gépem elé,a friss infók reményében. Igen találtam frisseket,Nessáról(természetesen). Nagyon jópofa a TRL-es műsorban.Ez a csaj biztosan a szerencséje,és a szépsége mellé egy jó nagy adag pozitív pluszt+++++ kapott a génjeibe. Szinte már irigylésre méltó,sőt. Azt is örömmel vettem,hogy hazatért. Talán majd ezek után jön egy kis Zanessa is(képekben). Most búcsúzom,hisz szólít a kötelesség,holnap jövök,addig is üdv mindenkinek.(f.é.)