2008. júl. 31.

Teen Vogue részletek

A Just Jared előállt pár részlettel Nessa Teen Vouge-beli interjújából.

A High School Musical trilógia befejezéséről: Ez szomorú. Ez az utolsó alkalom, hogy együtt csinálunk egy filmet, és mi annyia szeretjük egymást. Igazán együtt nőttünk fel. Szabadok lehetünk, amikor egymás körül vagyunk és valamennyi közös mókánk nagyon nevetséges számunkra.

Zac Efron-nal való személyes szerelmi életéről: A kapcsolatomról csöndes maradok. Azt hiszem, ez működik.

Stílusáról, melyben megvan kaliforniai nevetéltésőből adódó egyszerűség: Szeetek összepáosítani olyan dolgokat, amire nem számítasz. Ez mindig én vagyok.

Arról az eljárásról, amikor extrém óvatosággal választja ki következő pojectét: Nem akaok olyasmit választani, ami mentálisan összekuszál. Azt hiszem az emberek csak nem veszik észre, hogy néha a színészek túlságosan komolyan veszik[szerepüket] és azzá a személlyé válnak.

Amiért rendkívül büszke HSM-beli karakterére: Szeretem, hogy Gabriella spanyol. Ez jó arra, hogy ki álljon azok mellett az emberek mellett, akinek nincs valakijük, akikre nagyon gyakran felnézhetnének.


A szeptemberi szám Nessával a címlapon agusztus 5-én jelenik meg!

Forrás: Just Jared.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hajajj, igen, ez is fenn volt ZAAngelsön. Viszont van mg egy másik interjú is, ami hosszabb...Ness azt mondja, szerinte a Rock On nem végleges cím és ő februárra jósolja a megjelenést, viszont felreppent egy pletykaszintű hír is, miszerint csak áprilisban jön ki.
Minden jót nektek, én már aaanyira szívesen fordítanék!!! Gépem, gyógyulj már meeeg!!
xoxoLL

xdittax írta...

Oké, Oké:)