2008. júl. 23.

Get In The Picture


Zachy Efron szerepelt egy július 20-án leadott HSM - Get In The Picture előzetesben, Nick Lachey mellet. Ugye tudvalevő, hogy ez egy HSM-hez tartozó valóságshow, melyet az említett Nick vezet, és amely július 20-tól, vasárnaptól látható az ABC műsorán, azt hiszem - de ebben nem vagyok biztos - minden nap.
Ha felszeretnétek még idézni mit tudunk a show-ról akkor nyugodtan kattintsatok csak IDE!

Egyébként bár még hivatalos visszajelzésekről én nagyon nem tudok, a Just Jared megosztott pár adatot a premierrel kapcsolatban, méghozzá, hogy úgy tűnik Zac Efron, Vanessa Hudgens és a további nagy nevek nélkül egyelőre kudarcra van ítélve a realityshow. Az első adást mindösszesen 4 millióan nézték végig, ezzel ez lett az ABC csatorna második legalacsonyabb nézőszámmal rendelkező premiere e nyáron. Nem túl ígértes, de kitudja.

Zac-ről további képeket ITT találtok!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szijjjasztok tegnap este volt az MTV Hits-en egy HSM-es Müsor és volt vanessa Say ok klippje... nah mindegy gondoltam szolok... :DDD
B.

xdittax írta...

Szia Barbiii!=)
Máemint a magyar MTV-n? Woá!:)
És a HSM-es műsor mit takar, ha szabd érdeklődni?;)

Névtelen írta...

Nem nekünk van olyanunk h MTV Hits és ez nem magyar:)

naszoval mutattak jeleneteket a filmből voltak HSM-es számok a say ok meg Corbin egyik száma:) nem volt semmi érdekes dolog amiről mi ne tudnánk...=)
puszi:barbiii
(nem fogadja el a jelszavam...:(

xdittax írta...

Jólvan akkaor, bocsika:)
Nekem nincs MTV, csak magyar, de azt se nézem soha...

Háát igen, jól tájékozottak vagyunk. De hogy én hogy szeretma Say Ok-ét...^^

Pusszi: Ditta×××