2008. júl. 22.

Vanessa a gyönyörű!

Írja a BuzzFoto egyik tegnapi bejegyzésében, melyen újabb képeket tálal Róla, amint egy zenei stúdióba/edzőterembe/táncstúdióba igyekezett tegnap, tehát 21-én. Szóval ezért nem tarthatott Zachy-vel reggelzini...×P

"Vanessa Hudgens úgy dolgozik, mint egy mániákus - minden alkalommal amikor lekapjuk őt, épp egy stúdióba tart, vagy onnan jön. Szeretnénk látni, hogy milyen újdonságon dolgozik most, különösen, hogy nemrég jelent meg csak új albuma, az Identified. Néhány fiatal rajongó anyukája krizitálta az albumat, ami kicsit éretebb a közönségnek, szóval lehet hogy Vanessa egy családbarát 3. albumon ügyködik? Ha ez így van, mennyivel tisztábbat tud még összehozni Hudgens? Énekeljen napsütésről és nyalókákról? Mika már megtette. Bárhogy is van, Miss Hudgens mindig stílusosan keresi fel a stúdiót: a napeszemüveg varázslatos itt és a Balenciaga táska sem szúrja el kinézete összhatását."


További néhány kép ugye ITT!

EDIT: A Just Jared is megírta, hogy Vanessa mivel töltötte a hétfő reggeljét, csakhogy úgy, miszerint nem zenei stúdióba, hanem egy edzőtembe látogatott el.
A JJ-s képekét katt IDE!

EDIT#2: Ahogy *Nóri* jelezte ITT meglehet nézni egy videót erről az alkalomról, bár egyelőre még várni kell, még aktiválják, és majd csak utána lehet. Viszont ezen az oldalon azt írják, Nessa egy táncstúdióba ment, mikor megörökítették őt. Jók a források...khm...xD

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Van ehhez paparazzi videó is az x17video.com-on!:)
Puszi: *Nóri*

ades írta...

azt még máma nem lehet megnézni majd csak holnap aktiválják de ha évedek elöre is bocsi {én nem birtam meg nézni}

ades írta...

atz kb majd csak holnap lesz aktiválva még nem lehet meg nézni

Névtelen írta...

Köszi sépen az infót! Egyébként én se tudtam megnézni! Nekem azt írta ki, hogy az Adoba Flash Play-ermet kell frissíteni!

Névtelen írta...

egyébként *Nóri* voltam! :)

xdittax írta...

Köszi mindkettőtöknek az infókat!
Én se tudom lejátszani, egyelő egyik gépnél se, úgyhogy tényleg váni kell még...

Pusza!

Névtelen írta...

Tényleg jók a források, de én most tényleg nemtudom eldönteni hova ment! A ruhából ítélve edzeni ment, viszont oda nem szokott táskát vinni, főleg nem ekkorát... A videóból talán kiderül mi az igazság!:)
*Nóri*

ades írta...

már meg lehet nézni a vidit ugy látszik nem kell egy nap az aktiváláshozz

Névtelen írta...

szia ditta most vanessa ugye nem cserélte le az audit a lexusra?
nem mintha a lexus rossz kocsi lenne de ha van neki egy kocsija akkor miért furikázik más kocsival kicsit furcsa nem? és képzeld nem rég jöttem haza az ed hardys boltbol és megkérdeztem milyen árba vannak a sapik és ezt a választ kaptam :25000ft-tol akár 40000 ft-ért is szoval csalodott lettem mert ez a legjobb sapi de reménykedek hátha külföldön pl: németországban olcsobb egy picivel
puszi laura

Névtelen írta...

Megoldótott a "rejtély"! Mivel nemsokára turnézni megy Vanessa azért ment táncstúdióba, hogy felkészüljön!
*Nóri*

Névtelen írta...

Valószinű hogy táncstúdióba ment...Am ha már az Ed Hardy sapikról beszélünk...épp ma voltam az Asia C.-ben(jó tudom nem a legjobb hely...xDés nem is nagyon szeretem az ottani cuccokat,évente 2-szer mekxD)viszont láttam az egyik voltban "Ed Hardy" sapkát,ami nem eredeti nyilvánvalóan:P(de ugyanaz ami Nessinek van,rószaszín alapon,halálfejjel..meg ilyenekkel...:D)az ára mindössze 1500 ft volt,de gondoltam minek vegyem meg a kínai koppintottat...persze nem is fogom megvenni köbö 30000 ft-értxDna mind1 gondoltam leírom:P
KlauC

xdittax írta...

Igazából szerintem még senki nem tudja, hogy mennyire szakadt el Nessánk az audijától, de egyszer ez is ki fog derülni tán.

Viszont csatlakozom KlauC-hoz, meg egyébként is mondtam már, ennyi pénzt ki nema dnék az ed hardy-re, bár egy ütős kínai még bele is férne, ha tetszene annyira. Neked Laurám?:)

és *Nóri* közben én is erre gondoltam, aztán látom is, hogy máshol is ezen tanakodnak, mondom oké akkor készül a turnéra!:)

Névtelen írta...

szia ditta ászia centerben ?
el kell mennem oda és meg kell néznem aztán majd meglátjuk ha tökéletesen egyezik vanessa sapijával akkor 10-et is veszek
viccelek csak 2-t
klauC neked nagyon szépen köszönöm hogy ezt leirtad talán igy reménykedhetek a sapival kapcsolatban
puszi mindenkinek Laura