2008. júl. 15.

Újabb hivatalos tracklista!

LoL, ez az egész egyre vicesebb, no de sebaj, én csak ezt is "megszellőztetem" a blogon. Natehát, a BOP Magazin is nyilvánosságra hozta a saját maga hivatalos HSM3 dallistáját, persze kitudja, meglehet az is, hogy ez már tényleg a végleges soundtrack, azonban én még mindig eltudom képzelni, hogy hány meg hány "hivatalos" tracklistát fogunk kapni még az igaziig.
01. Now Or Never
02. Right Here, Right Now
03. Last Chance
04. I Want It All
05. Can I Have This Dance
06. A Night To Remember
07. Just Want To Be With You
08. The Boyz Are Back
09. Walk Away
10. Scream
11. Can I Have This Dance (Reprise)
12. High School Musical
13. még nincs meg
14. még nincs meg

Az utolsó két szám, még szerintük nincs nyilvánosságra hozva, de sejteni lehet, hogy min. az egyik a "High School Musical: Get In The Picture" győztesének dala lesz.

Credit: MissTisdale.Net.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nah most megint itt vagyok...és azt kell mondanom, hogy nem bízom már semmilyen tracklistában, kénytelen leszek kivárni az októbert....:S
Hajajj szívesen megnézném a Picture This!-t, csak ennél a gépnél letöltésről még csak nem is álmodhatok, a vidik is csak tegnap működtek...ez még vmelyik elzőző hírhez tartozott.
És nem nagyon hiszem el, hogy annak a valóságshow-győztesnek benne lesz a dala a HSM3-ban. Nem úgy volt, hogy tömegszereplő lehet? Én ilyesmire emlékszem...namind2, nekem az előző tracklist meggyőzőbbnek tűnt...
LL

xdittax írta...

Igen, de ez most nem a film, hanem annak a cd-je, és simán lehet a korngon olyan dal, ami nem szerepel a filmben, mint pédául az egyes filmnél az I Can't Take My Eyes Off Of You. De én még azt a 17 dalosat szeretném, agy igen, azt ezt megelőzőt.

Névtelen írta...

Asszem még maga Zac mondta, hogy 17 dal van, vagy 14, már nem emlékszem...az amcsik 14-et emlegetnek.

dorka írta...

Jelentem élek még csak egy kicsit pihentem.Illetve erőszakos pihenésen voltam,mivel eltiltottak.De már újra itt vagyok kinek örömére kinek bánatára.Na,de gondolom ezt senkit sem érdekel.Szóval én már nem tudom mit higgyek a dalistával én már annyit láttam,hallottam,hogy az már fáj.Na,de Ditta!Most elküldtem,de ha nem érkezik meg akkor feltöltöm a myimgre és onnan te leszeded.Nem tudok mást már,de legyünk pozitívak és optimisták,ahogy anya mondaná.(a kettő majdnem ugyanaz na mindegy.)

Remélem megkaptad.Jó éjszakát

XXOO Nessa

xdittax írta...

Gondolom bónusszámokkal együtt lesz vagy 14 vagy 17.

Nessa! Végre megkaptam a meglepetésed a gmail-re, és rettentően jól esett! A teljes válaszomat viszont kérlek e-mailben nézd majd meg kérlek, és próblád megérteni különcségemet!

Pusszilak: Ditta×××