2008. júl. 23.

Vanessa "InStyle"


Miss Vanessa Hudgens szereplni fog egy újabb "felnőtt" magazin hasábjain - számol be egy megbízható forrással rendelkező VABN.:) A "tippet" az a személy adta, aki napokkal azelőtt is megsúgta, a HSM-sel az USA Today is foglalkozni fog, szóval talán ez elég meggyőző érv lehet.

Gondolom a címből egyébként a jártasok kitalálták, hogy az szóban forgó amerikai magazin nem más, mint a nagyszerű InStyle, úgyhogy az tuti - no de egyébként is az - hogy remek képeket kapunk majd, amiket egyébként a forrás szerint már épp el is készítettek. De azt még nemtudni, melyik havi számban tűnik fel és kárpáztat majd el Baby V!

Forrás: VABN.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jajj ez a kép nagyon styleos, én loveolom!!!

Dittám, hétfőn veled álmodtam, nem tom már mit, a lényeg, hogy egyszer találkoznunk kell!! Persze csak ha benne vagy...Merthogy arra még emlészem, hogy találkoztunk...;)

Laura...hozzád pedig egy kérdésem lenne majd...még "régen" említetted, hogy a Váci úton van egy Ed Hardy bolt. Nos, én kétszer is végigcsekkoltam kocsikázás közben és nem láttam. Pontosan merre van? Thanx előre is.
LL

xdittax írta...

Tudom, ez a kép nemsemmi.:)
Egyszer Drága mindenkép. Ahogy a többiekkel is, itt Mindekivel. De örülök, hogy szerepeltem látatlanba is az álmodba, rmeélem nem csináltam semmi rosszat^^

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

Neem....;)
És most letelik az időm lassan....holnap próbálok lecangázni idáig....legytek jók,
LL

xdittax írta...

Igyekszünk majd!:)

ades írta...

találtam hsm3 lehetsége cd boritoját ha érdekell az egyik vanessa hudgens web lapon ha érdekell { ha beirtad onnan a harmadik} és azon a boritin ness sokkal szebb mint ashley

ades írta...

ja bocsi a fogalmazásér de siettek

Névtelen írta...

jajj Ness olyam sziip ezen a képen♥♥♥
puszi
barbiii

xdittax írta...

Ne haragudj ades, de nem találtam meg, eltudnád mondanii újra?:)

Névtelen írta...

szia linkluvor nos végül is nem a váci utcában van hanem ahogy a váci utcát meg látod a boltokat mész egyesen mintha ahhoz a nagy hotelhez akarnál menni és ki lesz irva hogy ed hardy . az a baj mikor én is kocsival mentem az ösökkel nagyon gyorsan kellett néznem a boltot remélem igy tudtam segiteni vagy ha nem a legegyszerübb ha arra jársz ismét kérdezz meg valakit hátha ugy hamarabb megtalálod puszi Laura