2008. júl. 11.

Show Must Go On!

Egy újabb, megint másik betekintő vidit kaptunk - ezennel a Entertainment Tonight jóvoltából - a Senior Year-be, és ez megint Mindekiben meg kell hogy erősítse a tudatot, hogy valami brilliáns filmre fogunk beülni (remélhetőleg) ősszel!:)



Plusz a VABN-es lányok felhívták figyelmünket arra, hogy a Popstar magazin októberi száma tartogat majd nekünk HSM3-as finomságokat, és ezt az is bizonyítja, hogy az újságtól még májusban jártak a forgatáson. Úgyhogy készülhetünk mi is az amcsik mellett a scannekre!:)

Forrás: VABN.

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

<3 It!!!
Ez egyszerűen fenomenális lesz!! Vagy ezt már mondtam?:P És egy megható jelenet meg biztos lesz benne, és Chad ígér vmit Troynak, mintha úgy hallottam volna...

ui:Ashley nyilatkozott a forgatás utsó napjairól, ill. egy háttérdesigner is a forgatásról...vmelyiket fordítsam?

dorka írta...

Ditta!Ez a videó valami eszméletlen.
Amúgy ha még nem kaptad volna meg az emailt akkor szólj légyszi és elküldöm mégegyszer,mert nagyon fontos levél lenne.Köszi!

XXOO Nessa

vivcsi93 írta...

Ditta elküldtem neked Vanessa Neutrogénás reklámját, sikerült felvennem

Névtelen írta...

Sziasztok!! Ebben a vidiben avan 1 csomó kedvenc részem, sőt az egészet imádom!!! Az a Troyella rész amikor Troy áll Gaby fölött és oldalra néznek!!!Awwww! Elolvadok!!!
Pussz: Kitti

xdittax írta...

Ohh, LL, szerintem nem vétetik fejed akkorsem, ha folyamatosan ezt hajtogatod!;)
És ha van benne valami nagyon fontos, számodra érdekes, akkor nyugodtan kiszedheted az Ashley-s interjúbúl. A másikra is ez igaz, e nem tudom, arra gondolsz, amit közben már lefordítottam?:)

Nessa, akkor most szólok, hogy nem kaptam semmit a címemre. De várj, milyen címre küldted?

Vivi, egyelőre még nem kaptam videót Tőled, de a másik leveledet megkaptam és az is előbb-utóbb kiderült, bár már tényleg nem tudni, melyik az igazi vagy melyik nem... De mindenképp köszönöm!:)

És a vidis véleményeitekkel 100%osan eyetértek Fanatsztikus, és nagyon imádnivaló minen pillanata!:)

Ditta×××

vivcsi93 írta...

Ennyi Troyella pillanat istenem awwwwwwwww :) bár nekem ezek valahogy mindig inkább Zanessásak, nem tudok rájuk úgy gondolni, mert akár ha egy csókjelenet vagy el ölelés vagy egy mosoly......biztos előveszik az életbeli élményeiket is, ez kicsit értelmetlen lett, de nem baj:)

Névtelen írta...

Jah igen, arra gondoltam, tök jó lett a fordítás egyébként...nekem meg ezek szerint máshol járt az agyam, amikor a háttérszereplőt háttérdesignernek értelmeztem:S. Namind1. Akkor megcsinálom az Ash interjú érdekes részeit, azért nagyjából mindenkire vonatkozik a szereplők közül.
De előbb táplálkozom:P
LL

Névtelen írta...

imádom én már alig birom kivárni a filmet. ditta megelöztél akartam is irni higy találtam egy videot a hsm 3 -mal kapcsolatban
de találtam egy videot vanessa rock on filmjével kapcsolatban amit még itt nem találtam szoval itt a link remélem ez tetszeni fog neked puszi Laura

Névtelen írta...

szia ditta megelöztél a ET videoval
pont most akartam irni neked hogy találtam egy uj hsm3 -as vidit
de viszont találtam egy vanessa rock on cimü filmjével kapcsolatos videot itt a link :http://extratv.warnerbros.com/2008/07/vanessa_hudgens_gets_edgy.php
puszi Laura

Andi írta...

Sziasztok!
LL miről szól ez a vidi?... főleg a Troyella-s rész izgat nagyon!
Kifejtenéd bővebben amiről itt az első commentedben írtál ill. utaltál?

Igen fordíts légyszi!!!!
Jó étvágyat, vagy egészségedre:)
Andi

xdittax írta...

Jajj, az a jelent annyira helyes! Mármint a Chad/Troy. Troy, azaz Zac szemei... Istenem, belehalok!:)

Laura, köszönöm már azt is, hogy szóltál volna erről a videóról is,d e a Rock On-osat is köszi szépen!

Névtelen írta...

Andi, a választ az előző hírnél találod

Andi írta...

Oké, olvastam köszi:)