2008. júl. 19.

Mégsincs kávé!?


Úgy tűnik mind a Just Jared és mind a Celebrity Gossip téves információkhoz jutott Vanessa Intelligentsia Coffee-hoz való szerződésének ügyében. Ugyanis az E News azt jelentette, hogy a kávévállalat marketinges vezetői tagadták azt, miszerint Miss Hudgens volna az új reklámarcuk, akit azért kezdtek emlegetni így, mert mikor elhagyta a Smashbox stúdiót épp ilyen kávét kortyolgatott.

De emlékeztek arra a videóra, amit tegnap este tettem ki, és amiben látható, hogy Nessa mégiscsak dolgozott valamin. De ha nem egy reklámot vett fel, akkor mégis mit?

Talán az emlegetett TeenVouge fotósorozat készült? Vagy csak a kávésok ködösítenek egy kicsit? Szerintetek? Én kivárok. Bár akkor már inkább nincs koffein...

Forrás: VABN; E News.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali! Nincs koffein?? Hú.Pedig nem rég keltem fel,egy kicsit szunyókáltam,hisz éjjel teljes erőbedobással melóznom kell. Az is lehet,hogy Nessánk egy új videó klipen munkálkodik,hiszen mostanság kevés alkalma marad majd ilyesféle dolgokra. A kávé lehet a sors fintora is,akár. Na én is bedobok 1-t. De ha lehet,most ne fotózzon senki,hisz kicsit szét vagyok esve!(f.é.)

xdittax írta...

Szia!
Najó, Te még lehajthatsz egyet, különben lehet, tényleg nem maradsz talpon! De majd gondolunk Rád az esti órákban!:)
Pusza Neked!

Ui.: Egy új klip ötlete teszene! Nagyonis!:)

Andi írta...

OMG! Itt kezdődött minden....!:)
Most megy a Jetix-en a HSM1....

xdittax írta...

Hmm, a TV2 is újra műsorára tűzi majd a közeljövőben, bár pontos dátumot nem tudok mondani!

Vissza a kezdetekhez!^^

Névtelen írta...

ditta képzeld mit találtam az MTV honlapján lesz szeptember 7.én egy dij átado MTV video music awards és vanessa és ashley is jelölve van
ashley is a best female kategoriában van létszi szavazzatok ashley-re is ,mert legalább mind 2 lányra szavazunk
a legjobb hogy többször lehet szavazni én vagy 20-szor rámentem ashley nevére illetve vanessa nevére
laura

xdittax írta...

Huh,Laura ezt már én is kiírtam, de sajnos egyelőre még nem úgy van, hogy minkettüjüket jelölték magára a díjra, hanem egyáltalán arról van szó, hogy jelöljék-e őket. Értesz engem? De köszönöm, hogy szóltál és fogok majd szavazni Ashley-re is azért.:)

Névtelen írta...

Wow, ha a Jared ilyenekre alapozza a híreit...ha csak ennyi volt az alap, akkor nem hiszem, hogy lesz kávéreklámozás...

xdittax írta...

Szerintem se, mert ennyi erővel aztán a Coffee Bean-t is reklámozhatná...xD