2008. júl. 4.

Otthon, édes otthon...^^

Úgy néz ki Vanessának nem volt ínyére már a keleti nagyváros, és már nagyon elvágyott nyugat felé. Ugyanis amint letudta albumának, az Identified-nak NY-i promóciós hadjáratát, azonnyomban fogta magát és légi járműre szállt. (július 3)

Persze megnyugtató tény, hogy hazautása épségét(s nem mellesleg szépségét) megőrizte, és erről persze ki más tudna rendesen számot adni, ha nem egy rakás papparazzi?!

Vanessa stílusosan, ultraminiben szállt ki a gépből, és suhant át a reptéren, melyet mint már mondtam a fotósok meg is örökítettek. Ezeket a képeket ITT tudjátok megnézni!

Merthogy bizony van még más is! Sajnos még nem a várva-várt Zanessa-képeket csatolom ehhez a bejegyzéshez, de mind érezzük és tudjuk jól, hogy nagyon közel vagyunk hozzájuk, úgyhogy türelemre intek mindenkit!:) Sőt, kezdhetünk találósdit játszani, Zanessa mégis mivel tölti majd július 4-ét, ami arrafelé nagy ünnep...lol:D

Egyelőre azonban mégcsak Nessa egy gyógyfürdőt látogatott meg, és nem Kedvese lakását kereste fel, de ami késik, nem múlik. Szóval Vanessa a 'Treats for The Face'-nél(=Kényeztetés az arcnak) járt egy ügynök beütés pasas kiséretében. Azt a néhány képet, amit itt kaptak le Róla ITT tudjátok szemügyre venni!;)

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ditta!
Irtam! Most is!:)
Várom h válaszolj!
Pusz K.

Névtelen írta...

Hazaértem nagynehezen, az előbb már írtam volna, csak nem küldte el:((. Szóval ez az edzés egyszóval pokoli volt és a viszaúton tiszta hányingerem volt, és asszem már értem, hogy mi az az alagút...nekem az volt a fény, hogy itt lehetek veletek, viszont ma nincs erőm fordítani, azt is fontolgatom, hogy egyáltalán fordítsak-e. Azért a korábbi lelkesedéshez képest ez azért nagy ugrás, eből is látszik, mennyire nem vok magamnál. Tegnap éjszaka össz 4 órát aludtam, itt nálunk négy villám is csak pár méterre csapott be, remegett a ház, ez volt hajnali 3-kor, azóta nem alszom. És még angol is van. Szóval most azt a sok fordítást, amit az elmúlt hetekben csináltam, viszonoznotok kell azzal, hogy türelemmel vártok. És csekkoni is alig van energiám, ez olyan sz*r érzés. Ditta, tedd meg helyettem:)is.
xoLL

xdittax írta...

Válaszoltam:)

Az alagutas játlkod aranyos volt, de most együtt érzek veled, az edzés, még az angol és elsősorban a vihar miatt. Szörnyű, hogy ilyenek vannak. De te csak pihend ki magad, és ne szabadkozz. Senki nem kényszíretí munkára, önjént teszed, nem árja el senki, és ha valaki mégis reklamálni, magam puffantom le. örülnünk kell, hogy eddig milyen szorgalmasan dolgoztál, élvezhettük a videófordításaidat és a többit, úghogy ha valaki ezt nem érti meg, monom, magam végzek vele. Lol:P

Na de most komolyan, vigyázz magadra: Ditta×××

Névtelen írta...

Háát én is ezt mondom magamnak, két ízben alig került el egy kocsi, amíg a vonathoz rohantam(már amennyire 2 óra kínzás után rohanni lehet). Köszi a supportot!!
Most itt közbe HSM-et nézek gépen...2-t. Bővített kiadásban. Azt a messziről fölvett Zanessa csókot hol lehet megnézni?? Itt keresem, de sehol nincs. Tudsz segíteni? Köszi,
xoxoLL

Andi írta...

Az Isten Szerelmére linkluvor vigyázz Magadra és ne ijesztegess minket....!!!!
HSM2 bővített kiadásban! Hol?
"Messziről fölvett Zanessa csók"
....Hmmmmm...... hol?.....

Névtelen írta...

Hajaj, már annyira elegem volt, hogy az se érdekelt, hogy van-e ott kocsi, bár körülnéztem, de egyszer se a zebrán mentem át:S. De erről egy szót se senkinek:D. Nos, ez lehet, hogy hülyén hangzik, de én megragadtam az első alkalmat és felvettem a HSM2-t videókazira. Aztán most a lejátszónk rossz kb. 2 hónapja, és elegem volt, hogy nem lehet otthon HSM-et nézni, meg az eredeti hangok sokkal jobbak, úgyhogy épp kapóra jött a dolog, mert a jó biziért mindig kapok egy csomó ajándékot...szóval anyumék telefonáltak az Electro Word-ből, hogy mit kérek, és eszembe jutott, hogy ez kell, és volt bővített kiadásban...szóval megszereztem. A bővítés viszont annyira ne nagy cucc: rajta vannak a próbák, de ezeket YT-on is lehet nézni, bár nem mindet és nem ilyen minőségben. Viszont a Zanessa csókot itt olvastam....tanácstalan vok

És végre rám mosolygott a szerencse: kövi angolomon amcsit fogunk tanulni!! Imáádom, egy csomó amcsi cuccot tanultam magamtól...jah és kaptam lenyónak fordítást...piskóta lesz asszem. Hehe tanárom még nemtud LL-ről, de nem is fog sztem....namind1, ez legalább összejött, ha más nem:DD

Aki tud valamit arról a csókról az szóljon, mert itt lappang az illetőxd
LLxoxo

xdittax írta...

Ne haragudj LL, de az az illető én volnék?! Nem hiszem...Ne haragudj, összezavartál...

Névtelen írta...

Nem, előttem is ismeretlen, de emlékszem, hogy nem Te vagy...most nincs időm újramagyarázni, buli van:). Majd holnap reggel elmondom, és akkor kezdem a fordítást is, ha minden igaz...viszont van 2 vidi, ami itt még nincs fönn, YT-on ott van a kedvenceim között, de egyszerűbb, ha azt mondom, a TRL vidikről van szó.
Pusza, xoxo
LL

Névtelen írta...

Ditta!!!! Lehet szavazni a Sneakernight-ra itt: http://www.mtv.com/ontv/dyn/trl/TRLvoting.jhtml

És Nessára itt: http://teenchoiceawards.com/

/ha nem jön be, a lapomon (hello-nessa.gp) megvan a link./
Remélem jó, hogy szóltam xD

Névtelen írta...

V-ről jut eszembe, hogy láttam a magyar MTV-n a Neutrogena reklámot, természetesen magyar hanggal.

LL vigyázz magadra, mert semmi (egy vonat sem! még ha kell várni is a következőre) nem éri meg, hogy elüssnek!!!!!

xdittax írta...

LL,a többiek nagyon okosakat tanácsolnak, úgyhogy fogadd meg!:)

És a TRl vidik elvileg fent vannak, csal linkelni, hogy hol nézheted meg, beszúrni nem tudtamm őket...

Lettáz, köszi a TRL-es linket, én is mindekit szavazásra fogok majd buzdítani.:)

Akkor már úgy néz ki b, hogy nemcsak a Cool, de az MTV is nyomatja V reklámját, ami tök jó, mert egyiket se szoktam nagyo nézni, de majd ezután...;)

Köszi Mindenkinek: Ditta×××

Névtelen írta...

Nálam van mtv....majd próbálom bekapcsolva tartani...
Jajj gyerekek csak tegnap voltam annyira kiborulva, ez a fajta meggondolatlanság nem jellemző rám, úgyhogy nyugi:)
És ford halasztva hétfőre...okokat leírtam a Zanessás hírnél, illetéktelenek mászkálnak a szobában, akik miatt halasztani kellett, úgyhogy többet nem mondok erről:S
LL