2008. júl. 17.

*szemöldökráncolás*

Oké, elég érdekesnek tűnhet a cím, de szerintem majd mindenki maga rájön miért ráncolom én a szemöldökömet oly' erősen, és talán Ti is követni fogjátok példámat, bár ha nem akartok ráncosak lenni, akkor ne tegyétek! xDD

Natehát ezen "mozdulatsor" kiváltója Miss Vanessa volt, bár nem hiszem, hogy szándékosan, ha mégis...:P

Egészen pontosan viszont nem is Nessa adta föl a leckét, hanem V furgonja. Új furgonja. Na jó, a furgon erős szó, de mégse használhatom mindig az álatalam kedvel 'dudú' szót!:)

Mégegyszer nekifutok, és átkapcsolok egy értelmesebb üzenmódra. Ahogy arra a Just Jared rávilágított, Vanessa tegnap amikor ellátogatott a Lavender Natural szépségszalonba, egy új autóval ment, mégpedig egy hybridmeghajtású Lexus RX 400-zal. Nekem ez fölse tűnt elsőre se, de megnézve pár képet, valóban egy másik fekete kocsiba láthattuk beszállni Nesst, ami nem mellesleg egyébként böhömnagy.xD
Összegyűjtöttem jópár képet ezekből a candidokból, amelyeken látszik a dudú/furgon bármely darabkája!




Viszont talán találtam egy ellenpéldát még aznapról. Azon a képen, amikor V-t épp benegedi Ash a házába, látszik egy kocsitető. Ami pont úgynéz ki, mivel lehajthatós, mint Nessa eddig jólbevált Audi-ja, vagy mégsem?


Nekem felkeltette ez az egész az érdeklődésemet, bár igazából arra tippelek, ez egy új családi kocsi, és Vanessa csak kipróbálta az új(vagy újabb) szerzeményt. Hiszen már kapott egy szépségesszép, irigylésreméltó autót, és ha úgy vesszük, nem is olyan rég. Viszont nem sajnálom tőle egyiket sem, ha akár mindkettő az övé, mert jupiiiííí^^ hybridmeghajtású, tehát környezetbarát, és az olyan autókat (is) csípjuk nagyon!

Mindenesetre azért szívesen meghallagatnám a Ti opciótokat!:)

9 megjegyzés:

vivcsi93 írta...

Most lehet, hogy akkor én si rosszul látom, de sztem is ez két különböző autó hmmmmmmmm :S, mivel nem tudok mást hozzáfűzni ennyi xD

Más: Kinek hogy telik a nyara? Remélem, hogy mindenkinek nagyon jól, sok Zanessával..:)

Névtelen írta...

Hát én a családi kocsira tippelek...miért ne lenne jó Zachy szülinapi ajándéka? Szóval biztos csak "tesztelte" a verdát...

Köszi kérdésed, Vivi, nekem királyul, strandidő volt egész nap:DDDD
LL

xdittax írta...

Viszont akár az is lehet, hogy ott Ash-nél nem V kocsija. Úgy értem egy arra járó gyüttmenté, mondhatnám, szóval csak úgy belekerült a képbe, de rre nem kapunk magyarázatot, met a fotósok nem örökítették meg Nesst ármelyik kocsiból is kiszállv, vagy éppen be.

Am., LL, azt se tudhatjuk biztosan, hogy Zac-től kapta az Audit. Na jó persze mindenki erre tippel...:)

Háát Vivi, aki erre jár "kap Zanessából", szóval ha ettől függ, tuti siker a nyár, de egyébként is.*nagymosoly* . És vedd úgy, hogy udvariasan visszakérdezek!×P×D

vivcsi93 írta...

"Tefajta" udvarias visszakérdezésre mindig nagyon szívesen válaszolok :) Nekem is jól telik, holnap megyünk ünnepelni a szülinapomat, szóval ajánlom Zanessának, hogy lepjenek meg valamivel! :)

Akkor további jó élményekkel teli nyarat nektek! Puszi

Üdv.: Vivi

xdittax írta...

Vivi, te szülinapos leányzó, örülök, hogy nem utasítasz vissza...!;)))

De miért nem árultad el, hogy ünnepelsz mostanában?!

Bárhogyan legyen is, Zanessával, vagy épp kicsit nélküle, teljen jól a Te napod!;)

Pusssz: Ditta×××

Névtelen írta...

Ezt a "Vanessa találkozott Ash-el" képeket hol találtad?

xdittax írta...

Ööö, visszanéznéd annál a cikknél a linket, amin először megjelent? Vagy várj csak, akkor mindjárt hozom.

Szóval ITT!:)

Névtelen írta...

Vivi, boldog szülinapot neked!!

Tényleg nem lehet tudni?? Pedig annyira logikus lenne, én szinte biztosra veszem...

És mindenkinek jó nyarat!!
xoxoLL

xdittax írta...

Háát jó persze tudom, de nyíltan egyszersemondták ki, és úgyse fogják elárulni... De sejteni lehet...:)