2008. júl. 7.

V a 'Robbery Homicide Division'-ben

A CBS-nek 2002-ben volt egy nagyon rövid időt megélő krimisorozata, mely a Robbery Homicide Division címet viselte, Tom Sizemore főszereplésável.

Ezt most elsősorban az amerikaiaknak azért fontos megemlíteni, mert a 10. epizódban (címe: Had) történetesen Vanessa Hudgens is felbukkan vendégszereplőként, és egy 10 éves Nicole Vasquezt nevű lánykát alakít.

És azért most fontos, mert egy kábelcsatorna, a Sleuth újra adja eme soroaztot, és ez a bizonyos rész július 14-én este 7-kor kerül adásba, illetve ismétlésként július 15-én is hajnali 1-kor.

Az biztos, hogy bármekkora ideig is fog Baby V(és tényleg majdnem baby) föltűnni, fölkerül a YouTube-ra és akkor mi is bepillantást nyerhetünk egy korai Vanessa "filmbe"!:)

Egyébként az ezen bejegyzéshez csatolt kép Vanessa Sears kapányából való, és van egy testvére is, amit ITT tudtok megnézni!

Forrás: VABN.

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem, hiszem el, egyszerűen ne hiszem el. Mért vok ilyen szerencsétlen?? Miért pont július 14-én kell nekem nyaralni menni?
Erre már nem tok mitmondani.
Huh.

Névtelen írta...

helo mindenkinek
ditta linkluvor azonnal menjetek erre az oldalra:http://misstisdale.net/
a látottak magáért beszélnek szerintem
ja ditta te fogod majd leforditani a vanessa trl-es vidit?puszi Laura

Andi írta...

Szia Ditta!
A VABN-on a HSM3 USA TUDAY FUTURE, ahol az a szép
Troyella-pillanat van, szóval a címre kattintva a commenteknél a Pages: 2-re katt és az 50. megjegyzésben van egy honlap ami elvezet egy képtárba ahol új képek vannak Z-ről a nyaralásuk indulásáról...gondolom annak előzményei mint amit eddig láttunk....az egyik képen elmosódva ugyan, V is látható egy kicsit...mit gondoltok?....
azért ez jó nem?....
nézzétek meg!:)

Andi írta...

Bocsi a főcímet kicsit elírtam nem future hanem feature, de a többi ok! 13 kép van ZV-ről, látható az indulásuk eleje és V is egyértelműen ott van...a képek önmagukért beszélnek....:)
ez olyan jóóóó...:)

Andi írta...

Az egyszerűség kedvéért itt az előzőkhöz tartozó honlapcím:
WWW.zachary-e.org/gallery/displayimage.php?album=250&pos=2

Névtelen írta...

hú, Zachy nem hagyta otthon a szörfdeszkát sem:D
a TRL-es vidit nem tervezem fordításra...ebből a szempontból most jobban érdekel a USA Today cikke, de az is lehet, sőt valószínű, hogy lazítok egyet:))
LL

Névtelen írta...

Sziasztok!!! Ebben a pillanatban láttam a Jetixen, hogy nálunk is leadják Június 14-én délelőtt fél 10-kor a HSM 3 előzetesét!!!!4 A magyar cím:HSM3: Végzősök!!! Egyszerűen úgy ver a szivem hogy nem jutok szóhoz!!!!!!!WWWWWWWWWWWWWWWWWWÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!

Kitti

Névtelen írta...

Sziasztok! Igeeen! Nálunk is leadják és én lemaradok róóóóla!!:(:(:'( Valaki tegye fel Youtube-ra lécci!:):)
*Nóri*

Névtelen írta...

De. fél 10?! A jóédes...ezt nem hiszem el?! Miért pont aznap megyek Balcsira?! És mért nem tudják később adni, amikor legalább a szállodai tv-t meg tom szerezni?! És ha azon nincs?! És itthon sincs Jetixem...wááááá megőrülök!! Vki vegye fel, ezért bármit megteszek!!! Egyetlen reményem a YT...

Névtelen írta...

Sziasztok!!!
Sztem én akkor itthon leszek és fel tudom venni!!! Igaz nem túl jó minőségben,de utána ha gondoljátok e-mailben át tudom küldeni!!!
Kitti

Andi írta...

Hmmmmm....mikor megláttam a
Jetix-en, hogy reklámozzák....hát az én szívem is kalapált rendesen..:)
OMG...!..sajnos én is lemaradok róla de ha a YT-on....olyan nagyon jó lenne ha Valaki felvenné...:):)))))

xdittax írta...

Laura, ha az első hírre gondolsz, akkor uramisten, ez fantasztikus!

De arra viszont árítok, hogy én valaha is a közeljövőben videót fordítsak. annyira nem nagy a tudásom, ilyenekhez béna a fülem. Ha vnnak dolgok is amire rájövök, és kiveszem az értelmét persze, de ehhez még kezdő vagyok, soha nem is nagyon gyakoroltam ilyet. Bocsi. De most azhtiszem kárpótoltam valamivel:)

Andi, köszi szépen az infót! Persze jónak jó, hiszen együtt vannak egy képen, de azért tudtok, hogy együtt voltak a reptéren, ahogy most valami eldugott nyugis helyen.:)

LL, azthiszem lazíthatsz!;)

Háát bízzunk Kittiben, hogy föltudja venni azok számára, akik lemaradnak róla, az nagyon jó lenne, de bakker, ez valami oltári! Király!:)))

Ditta×××

Andi írta...

Igen az OLTÁRIIIIII!:)))))))

Névtelen írta...

köszííííí, hogy felveszed Kitti!!!! imádlak!!!
vidifordokat eztán is vállalok...aztán van, amit én se értek szó szerint...akkor csak azt írom le, amit értek, meg amit a körítésből ki lehet következtetni...asszem a TRL jórészt ilyen lesz, ha lesz