2008. júl. 17.

InTouch scans

Ne kérdezzétek hogyan, mert foggalmam sincs, de a VABN szerkesztői máris megszerezték az ígért InToucj Magazin azon scanjeit, amelyeken Zac és Vanessa szexi vakációját "taglalják".

A bevezető szöveg, az, amit a JustJared is megszelőztetett, így azt már nem fordítom, mert úgyis megtaláljátok a nemkertelős részeket itt, de annyit azér én is hozzáfűznék, hogy az igaz úgy, hogy több, mint egy éve vannak együtt Vanessáék, nyugodtan azt is mondhatják, hogy több, mint 2. Vagy akár 3! Sőt, inkább 3!

A többi kis aprósággal természetsen jövök még, csak nem most, mert hirtelenjében rám tört az álmosság, remélem megbocsátotok!;)


Ui.: Látni szeretném látni azt a képet, amin Zachary a kék atlétában sétál barátnőjével kézenfogva...! Nagyon!

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sooooooo cuuuute<3:)))))
Én szörfös képet akarok!!! Mármint ami a vízben készült...

xdittax írta...

Háát nem tudom, mikor kapunk esetleg többet. Nem hiszem, hogy egyhamar, vagy talán sose elárasztanának minket képekkel, szerintem nem készült annyi, mint tavaly Hawaii-ról! Sajnos:(

Névtelen írta...

Mosrt direkt olyan helyre mentek, ahol nincs papsnyüzsgés...de azért lett egy kis termelés...otthon majd mappamszámra tölthetem le a képeket....vagy egy órát rá kell majd szánnom. De hátha lesz még több vmikor!

xdittax írta...

Valamikor:)

Netty írta...

Én csókos képet akarok! :) Meg azt, amin Zac kék atlétában van és fogja Nessa kezét.

xdittax írta...

Látom, Mindenki akar valamit!:)

De ez általában így szokott lenni. Nos, remélem teljesülnek kívánságaink!:)

Névtelen írta...

Miért fontos a kék atlétás kép?
És kaphatunk egy kis fordítást is?

xdittax írta...

Azért fontos, persze nem vagyunk telhetetlenek, mert minden bizonnyal egy szép Zanessa pillanat van rajta. Látszik a Zac-es képrészleten, hogy fogja v kezét, és csak szeretnénk egészben látni a teljes képet.

Pontosan milyen fordításra gondolsz? Ha arra, amit ebben a hírben ígértem, akkor csak nézd meg a legújabb bejegyzést!:)

Ditta×××

Névtelen írta...

Köszi, megtaláltam :))
Más képeken is fogja a kezét :P

xdittax írta...

Tudom én azt, de akkor sem maradok le szívesen egy ilyen gesztusról!;)))