2008. júl. 18.

A nyaralásról...<3

Most azok a kis apróságok következnek, amiket az InTouch magazinban odabigyesztettek az egyes Zanessa-képekhez.:)

"Zac és Vanessa nem voltak szégyenlősek, hogy kimutassák szeretetüket. >Ők mindig ölelkeztek és napolajjal kenegették egymást.< - meséli egy szemtanú."

"Kettőjüket gyakran látták kéz a kézben, amikor az apály közelében csatangoltak."

"A pár megszállottja volt a fényképezésnek. >Úgy tűnt, nagyon sok mókájuk volt!< - állítja egy másik "néző.""

"Zac ment test,- és bőrszörfözni, de amikor Vanessa kipróbálta azt, a homokba esett vele, néhány vakációzó mellé."

"Zac és Vanessa biztonságosan játszott - búvárkodsából leckéket vettek és mentőmellényt viseltek, amikor kajakozni mentek."

"Néhány óra után a beach-en - mikor a hőmérséklet már a 100 fokot is elérte - Zac és Vanessa visszavonult a saját kabinjukba."

"A duó szörfözött is. >Nagyon romantikusak voltak egymással. És szintén sokat játszottak a vízzel.< - mondta egy bennfentes."

"A szuperakítv pár kajakozni ment és kibérelt egy saját hajót 1500 dollárért búvárkodásra!"

"Nyaralásuk 4. napján megkérték a hotelt, hogy vigyék el őket egy elhagyatott strandra, ahol a délutánt teljesen egyedül tölthetik."

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

egy "elhagyatott strandra" de aranyos♥
B.

dorka írta...

Jaja itt én is ezt mondtam.Amúgy megsúgom,hogy anyáék kezdenek aggódni értem.Először a képeknél óbégatok itt a gép előtt most meg egyfolytában 'de ari' vagy 'jaj,de cuki' mondatokat hajtogatok.Szóval...lehet Kállóban kötök ki Zanessa mániás címszó alatt.

Ui.:Remélem azért októberre kiengednek a HSM3-ra.:)

XXOO Nessa

Névtelen írta...

Jaja ismerős az én anyám is ki van akadva h mindig csak Nessa♥ meg Zac♥ ő már csak két majomnak hivja őket..:D
B.

dorka írta...

Hát ez még jobb.Két majom...be kell vallanom az anyukádnak elég élénk fantáziája van.

XXOO Nessa

Névtelen írta...

Hát igen...az én szüleim is teljesen kivannak akadva...nem csoda..egész nap csak Zanessáról beszélek(-Jaj annyira cukik...stb)..,meg nézegetem a képeket róluk...Anyáék azt mondják h csak pénzért vannak együtt...stb...na jó most nem szidni akarom őket,csak más a véleményünk:D

KlauC

Névtelen írta...

Na hali,megjöttem!!! A film oltári!!! Megszerzem dvd-n,olyan jó a hangulatom,anyám. Talán felért egy or......-sal is. De most olvasom ezeket a bejegyzéseket,még jobb lett a kedvem. Most bevallom,hogy engem a gyerekeim tartanak kissé hülyének,mert én is sokat ülök itt!! Ja és persze néha az anyám is! De neki csak annyit mondok,ha megkérdezi mit csinálsz már megint a gép előtt? Megnéztem a várható időjárást! Szó-szó,jó idő volt a strandon.(f.é.)

xdittax írta...

Néha a szülök tényleg nem tudják miért "bálványozunk" valakiket annyira, de ők is ugyanezt csinálták fiatalabb korukba, ezt le merném fogadni. ×P

Persze ez F.É. esetében lehet fordítva is. Mellesleg F.É., most annyira olyan kedvem van, hogy én is megnézzem, de még várnom kell egy kicsit. Na de előre nem kérek semmit elárulni!;)))

Névtelen írta...

szia ditta milyen dvd filmröl van szo? persze csak ha nem gond megkérdezni.Laura

xdittax írta...

Nem dvd-flmről van szó, Laura, hanem ami azthiszem mgécsak tegnap került a mozikba. És ez a film a Mamma Mia! :)

Egyébként egyáltalán nem baj, hogy megkérdezted, hogy is lehten az!?:)

Pusz!

Névtelen írta...

Élénk fantázia :D xD jaja de azért érthető ha a szobámat megnézi :D tele van ZANESSÁVAL...:)♥♥
B.

Névtelen írta...

Nah visszatértem, ezt is letudtam....bicajozás, fürdés, hajókázás....fárasztó egy program;))
És a szülős témához: apum mindenhez negatív, amit én szeretek, legyen az könyv, film, vagy személy...anyumnak meg százszor el kell mondani vmit, hogy megértse, de ma sikerült meghallgattatnom vele a Now or Nevert...egész jól haladok, de látszik, hogy sose volt fan.
És a témához visszatérve: <3<3<3
LL

xdittax írta...

Gondoltam ám Rád, mert a TV-ben is sz volt Zamárdiról meg egyébként is szép időtök volt!;) Nekünk is;)