2008. júl. 8.

Jetix - HSM3 ízelítő trailere



Credit: VABN! LoLxPPP

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nahát nagyon de nagyon várom azt a kis izelítőt:Pkiváncsi vagyoookxD
KlauC

Névtelen írta...

lefordítottam nekik VABN-enxd
nem hittem volna, hogy ilyesmit valaha is megélek...

Névtelen írta...

Ditta, most jut eszembe, kész a TRL vidiford, egy nekifutásra megcsináltam

Névtelen írta...

Ügyi vagy LL!:)
KlauC

Névtelen írta...

köszii:)

Andi írta...

Nahát LL Fantasztikus Vagy és a
HSM3 is fantasztikus...:)

Névtelen írta...

Sziasztok!:) Ez elég vicces, hogy amerikai oldlak is kirakják ezt a tailert! De persze nagyon örülök neki!:P Már több oldalon is kinn van!:):) Nagyon meglepődtem ezen!
LL ügyi vagy! És köszönjük!:D
*Nóri*

Névtelen írta...

IGEN,IGEN,IGEN!!! Feltörtünk,mint MAGYAR csapból a kemény víz!!!! Hála Linkluvornak,talán megnézik a térképen,hogy létezünk-e!? Talán majd ezután számításba vesznek minket is,talán egyszer megszűnik a víz keménysége,és talán egyszer találkozunk mind,és jókat röhöghetünk együtt!! (f.é.)

Andi írta...

Ez Őrület!!!!
A VABN-on újabb vidi Zanessa-val a HSM3-előzetessel....más jelenetek is....annyira jóóóóó!!!!!!

Andi írta...

Ja és a vidi alatt katt a vidi képeire....bomba jó!!!!!!....és a hallható dalt pedig már most imádom....:)

Névtelen írta...

Van új Vani interjú! 6 és fél perces, van benne Identified, meg minden, ami a celebek életéhez tartozik.
És azt a comit oda kellett ínom nekik!! Muszáj volt...főleg azért, mert én nyavalygok állandóan, hogy milyen szerencsések az amcsik. Történelmi pillanat volt ez a vidi, gyerekek! És igen, ha egyszer mind összejövünk, nagyokat fogunk az ilyeneken röhögni:D. Ez most kizökkentett a lazítani akarásból, várhatók az újab fordok még ezen a héten!!

Névtelen írta...

ezt figyeljétek, mit szereztem!!!! most már sosem lesz problem akkor se, ha vmit a Radio Disney-n adnak le, megkaptam a linkjét:
KATT IDE
remélem, összejött
LL

Névtelen írta...

látom, sikerült, rájötten, hogy kell linket csinálni, nemvéletlenül vizsgáztam honlapszerkesztésből, szóval:D most az egyszer hasznát vettem a számtechtanulásnak

Andi írta...

LL Te egyszerűen fenomenális Vagy!!!!...Gratula!!!!
Csak így tovább!!!!!!!

Névtelen írta...

jajj már annyi bókot kaptam tőletek:)))ennyit nem érdemlek:D
és ezt csak véletlenül sikerült megszereznem egy Németországban élő magyar fantól...megmentette az életünket, csak pár szóba került...ekkora mákot:D
szóval mindenki hangoljon...mikor is??szombat hajnalban?? ajajj, ezt még ki kell buliznom

Névtelen írta...

még mielőtt belevágnék a fordításba: a HSM3 Graduation News-on fenn van a Radio Disney reklámja, benne kb 4 mp a Now Or Never-ből, és pár új kép is, és egy másik DC reklám, ahol halkan ugyan, de vagy 10 mp-ig szól...asszem lesz mit kirakni:DD
LL

Andi írta...

GYERÜNK VADMACSKÁK
MINDENT BELE!!!!!!!