2008. júl. 16.

Még Zanessa candidok

Folytatódnak a Zanessa candidok áramlása, bár csak egy új van köztük, dehogy annak milyen nagy hatása van! Vagy lehet csak rám, de megint van benne valami feeling... Mindenesetre nagyon édes, és látszik, hogy Zac és Vanessa sem riad meg a fényképezőgépek közeli vakuzásától... És ezen kép alapján, na és persze a nyaralásukról készült alapján is van egy olyan érzésem, hogy "összenőttek". Ragaszkodnak egymáshoz annyira, hogy Vanessa legyen az a bizonyos kísérő...:)


A karib-szigeteki nyaralásukhoz kapcsolódóan, az InTouch közzéadott 5 HQ képet, melyeket ITT nézhettek meg! Credit: JustJared.



Ne felejtsetek el szurkolni nem-candid Zanessa képekért!;)

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

köszi Ditta!! de kérünk még képeket!! puszz
B.

Andi írta...

Köszi Ditta "azt" a képet:)
Ja és az,hogy
"összenőttek".....:)))))

Névtelen írta...

annyira jok vanessa fürdö ruhái tényleg olyan rock & roll-os meg a többi annyira jok jaj mikor ashley fürdö ruháit láttam azt hittem meg szakad a szivem :Ed Hardy-s mázlista mert biztos nem olcso
észre vettétek hogy azon a képen amiben zac csillagos nadrágban van a hátán mintha lenne egy nagy karcolás vagy csak roszul láttam?
remélem nem sérült meg
ditta linkluvor nektek hogy tetszenek vanessa illetve ashley fürdö ruhái?
puszi Laura

Névtelen írta...

Ez hihetetlen!Mintha egy álomba csöppentem volna, komolyan!Nem hittem volna hogy Hawaii után kaphatunk még hasonló Zanessa képeket, de ez a Karibi kiruccanás!!!Szóhoz sem jutok :D Hát mondjuk nekünk ez jó, de Zanessa nem biztos h túlzottan örülne...Mindenesetre alig várom a többi képet! :DDDD

Bora

xdittax írta...

Nos nekem kérésed parancs B, és hoztam képeket, igaz nem Zanessáról, de talán egy kis időre "csak" Zachy is megteszi...:)))

Most nincs sok időm (Hősök), de én jobban csípem V fürdőrucijait és alakját bennük, mint Ashley-ét. Péládul szerintem az ED Hardy-s Tizzyt nagyon slapomsosította,meg az nem is az én stílusom, de Nessáéi most is nagyjából megfelelenek nekem - és Zac-nek:P, de a tavalyikba is beleszerettem.

Bora - detto!

Mindekinek sok puszi, és nincs mit:
Ditta×××

Névtelen írta...

:)))
B.

Névtelen írta...

Nem hiszem, hogy karcolás lenne, inkább a fény miatt...és Zachy asszem idén kiérdemelhetné a Best Beach Bodies 1. helyezését...
Én imádtam minden fürdőruhát V-n és Ashen is...wow, és erről eszembe jut, hogy nálunk milyen király idő van...annyira, hogy megváltoztattuk a programot és egész nap csak fürdünk....
LL

xdittax írta...

Én is szeretnék venni majd egy kicsit később napfürdőt. Mostmár tényleg jobb idő jár ránk, bár kitudja meddig örülhetünk neki.

Névtelen írta...

Akkor sztem gyorsan tedd meg, mert holnapra esőt mondanak...napozni csak vízben szeretek gumicsónakkal, úgy a legjobb<3. Ma hódoltam ennek a szenvedélynek is. Remélem, azért mégse lesz eső...még fel se fújtam az óriásúszógumikat! Na én is jól elvagyok...holnap akkor kiderül, mit csinálok. Remélem, lesz még olyan napom, mint a mai:P
xxxxLL