2008. júl. 14.

Hiv.előzetes + 1 videó

Nos az amcsikhoz hamarabb eljutott, mint hozzánk, hiszen ők már 13-án este megnézhették azt az előzetest, amit mi is látni fogunk ma fél 10-től a Jetix-en Beszúrom ide, megnézhetitek, csak ezekt után rendesen le legyen fordítva a Jetix-en és akkor érdemes lesz érte bekapcsolni a tvkészüléket!;)



De van - most számomra egy sokkal jobb - betekintővideó is a HSM3-ba, ezt most nem Zanessa, Miss Tizzy przenátlja, de nem ezért imádom annyira, hanem mert egyszerűen fantasztikus új jeleneteket láthatunk, bár bizonyára kitaláljátok majd, hogy melyik az az egy eddig nem látott, amelyik ennyire különösen elnyerte a tetszésem!;)))))))

22 megjegyzés:

dorka írta...

Szia!Értem én,hpgy mi a kedvenced és hidd el nem vagy egyedül.Amúgy ha megadod a másik email címed akkor megpróbálom elküldeni arra.

Ui.:Alig várom már az előzetes.Na,de gondolom te is.:)

Ui2.:Ja amúgy találtam egy hivatalos listát ami nem is olyan hivatalos.Majd kukk be a blogomba ott szerintem majd meglátod.

Tudom ez nem olyan értelmes,de majd megérted.

XXOO Nessa

Névtelen írta...

Sziasztok!!! Nem valami jó minőségben, de fel tudtam venni a magyar előzetest!!!! Akinek kell küldöm e-mailben!!!!
Pussz: Kitti

u.i.:Az a jelenet nagyon aranyos!!! :)

Névtelen írta...

Whoahh én is imádom azt a jelenetet!!<3
Most akkor melyik a hivatalos trailer?
Kitti, nekem pls küldd el: zitty@citromail.hu
thanx:))
LL

Névtelen írta...

okés, rájöttem:))
nah akkor tényleg megyek, még macskát kell etetnem:)
és lehet, hogy ott is lesz gép, úgyhogy ha rossz idő lesz, megtámadom;)))
Toodle-loo,
LL

Névtelen írta...

én is láttam a magyar vidit felis vettem kazira de azért várom hogy a neten is fent legyen
laura

Névtelen írta...

már fentvan a youtube-on is =)

vivcsi93 írta...

Azok az új jelenetek, hmmmmm :) Tökre tetszik az amikor a Sharpay megkérdezi, hogy mikor volt a meccs, és azt mondják neki, hogy tegnap, erre meg azt mondja, hogy akkor sok szerencsét, uhhhhhh :D Én már komolyan teljes eksztázisban vagyok, olyan messze van még az október, jajjjjjj, nah nem baj. De amennyi türelem kell ehhez a nagy várakozáshoz, októberig itt nálunk már minden tele lesz rózsákkal :), komolyan nyithatom a botanikus kertemet.

Névtelen írta...

Kitti légyszi nekem is küld el! britneylany@freemail.hu

vivcsi93 írta...

ha meg akarjátok nézni a jetoxes változatot, az a YT-n is rajta van:
http://www.youtube.com/watch?v=JqC0RY3X2KQ

vivcsi93 írta...

jetixest akartam írni, mind1 :)

Névtelen írta...

Sziasztok, üdv Néktek Zamárdiból!!;)
Mint látjátok, itt is van gép, csak eléggé lassú, de a jetixes vidin mindjárt kipróbálom;)
LL

Andi írta...

Csak most jutottam géphez és ha ezt olvasod Kitti nekem is küldd el légyszi:a.cseszlai@freemail.hu
Köszi
Andi

Andi írta...

Nekem ez a YT-os link nem műk csak ha beírom a YT-ra, hogy Jetix HSM3ott viszont ugyanannyi az előzetes mint amennyit már eddig is láttunk.
Szupi, hogy itt vagy LL!:)

Névtelen írta...

Azt a rézfánfütyülős,leborult szivarvégű,kutyakergetős mindenit a csudába!!!! Drága anyám!! Esküszöm irtóra izgatott vagyok már én is! Rengeteg tánc,tánc,. Na és persze a zene.Hú..... Azért nem semmi,hogy haladunk a korral. Zongora helyett azt a ma használatos dj izét,ami olyan mint a lemezjátszó,na szóval azt az izét tekergetik,balra,meg jobbra. Nem semmi világ ez. A srácokon az új szerkó,a vadmacskás kapucnisra gondolok,ott van. Ó!! Nem értek a varráshoz!!! Ditta,talán egy új projektbe kellene fognunk közösen. Tudsz varrni?? Talán lesöpörhetnénk,az általunk is kedvelt kínai piacot a mostani helyéről.Jó talán a vadmacska stílus kicsit az elején kemény,de mivel Disney produkcióról van szó,nyomhatnánk szelíd macska témában is. Na társul valaki?? Dittám reménykedem,mivel te is szereted a "társulat"-ot,mint másfajta projektet.(f.é.)

Névtelen írta...

Kedves Andi! Mi nem műkszik a youtube-on? Mit nem láttál drága? (f.é.)

Andi írta...

Peregnek az események az tuti..egymást követik a
jobbnál-jobb dalok, fergeteges tánc és lesz itt érzelem bőven!:)
Az egyik kedvencem mikor az elején Troy felemeli a fejét és ömlik róla a víz:)(hát ezt telibe kapta rendesen)
A másik mikor Troy egy gyors puszit ad Gabi-nak:)hmmmmmm
Az esőben forgás is.....:)

Andi írta...

Ja,(f.é.)a mai Jetix HSM3 előzetesét vagyis Vivcsi linkje nem műk nekem....hát ezt nem láttam Drága! Brühühüüüüü:(

Névtelen írta...

Jó kis vidik! :))
Azt lehet tudni, hogy mi történt Zac lábával? (az 1 résznél is be volt kötve már)
És még mindíg nem tudom, hogy miért nincs az a csokornyakkendő megkötve :S

Andi írta...

Oké!:)

Névtelen írta...

szia linkluvor és ditta fel raktam a youtubra zac ncis -es vidijét ezt irjátok be :NCIS_Zac Efron (Hungary Version)és ma megnéztem ashley picture this filmjét is nagyon jo kis film ajánlom nektek is puszi Laura

Névtelen írta...

Köszi Laura :) Ez a HSM1 után volt, ha jól emlékszem, de jó :)

xdittax írta...

Sziasztok!:)

Nessa: Még mindig nem kaptam semmit Tőled, úgyhogy tényleg próbálkozz inkább ezen a címemen: xdittax@gmail.com
Köszi!:)

LoL, Vivi, úgynézki mindenki nagy vállakozásba kezd, hát ezt hozza ki belőlünk a HSM-őrület! Egyébként Vivi, hogy ne menj tönkre a rózsáiddal, szívesen rendelek Tőled majd pár csokorral, mert bár nem azok a gyengéim virágok terén, gyönyörűek, ehhez nem fér kétség.;)

LL, örülök Néked, hogy van nethozzáférésed, de azért csak nyaralj is, habár az idő...az elég kakó most a nyaralóknak...

Drága F.É., félek nem úgy tudok társulni a "társulatodhoz", mint azt szeretnéd, mert velem se mész sokra...ugyanis nekem sincs túl nagy tehetségem a varráshoz, de más munkákat szívesen elvállalok! Veled bármit!;)))

b, én se vagyok még telhesen kibékülve a szerelésükkel, de már kedzek átsiklani rajtuk, mert a jelenet, maga a film nagyszerű lesz, de ez már sokszor elhangzott mostanában...xD
A lábikójáról pedig nem tudok semmit.

Köszi Laura a vidit, ár szerintem még a HSM1 előtt volt. :)

És Andi, kedvenc jelenetiddel egyetértek, bár nekem úgyérzem lesz még egy csomó másik is!xDDD

Pussz: Ditta×××