2008. júl. 16.

Zanessa karibi vakációja

Sziasztok!

Szerintem olyasmi történt, amire senki nem számított. Szerintem már mindenki belenyugodott és még örült is, hogy Zac és Vanessa július 4-ével kezdetét vevő "top secret" vakációja tényleg "top secret" marad. Szerintem mindenki örült annak, hogy most végree megérdemelten távol a sajtótól pihenhetik ki magukat, élvezhetik önfeledten egymás társaságát na és persze a tenger társaságát.

Nos kiderült, hogy mindezt meg is tették. (Hogy önfeledten-e? Úgy tűnik. Bár az is látszik, kiszúrták azokat a fotósokat, akik valószínűleg minden napjukat, minden parton töltött mozzanatukat megörökítették.) Élvezték az egymással töltött perceket, élvezték egymással a tenger habjait; élvezték a lubickolást, a búvárkodást és élvezték együtt a kajakozást. Hogy honnan tudom? Már mindeki tudja. És ez a legszomorúbb.



A kétségtelenül helyes és szerelmes pár a Turks and Caicos szigetekre repült a Karib-tengerhez, és az Amanyara üdülőhelyen szálltak meg, ahol egy éjszaka 8000$.
Amint az a videóból kitűnik az InTouch szerezte meg az exclusive képeket, amiket a pénteken megjelenő számban fog megjelenteni.

A videóból kivágott képekért kattintsatok IDE és/vagy IDE!

7 megjegyzés:

vivcsi93 írta...

Annyira supercute-ok ezeken a képeken, s én ngyon örülök ezeknek a képeknek, de szerintem jobb lett volna, ha végre lehet egy olyan vakációjuk amikor nem kell a lesifotósokra figyelniük és nem lesz az,, hogy aztán hetekig ezekkel a képekkel lesz tele az újság, hogy nézd itt Vanessa ráült zacre, itt ezt csinálták meg jajj nézd ezt, nagy fogás......:S Meg ah már itt tartunk akkor mi a probléma azzal, hogy Zac minden nap már fürdőnadrágot vesz fel?

Hát ezekből is látszik, hogy a sztárságnak mennyi árnyoldala van, de azért remélem, hoyg ennek ellenére is NAGYON jól érzik magukat!

xdittax írta...

Igen, én is pont ezért fogadtam vegyes érzelmekkel a képeket. De aztán észrevettem, hogy ők is kiszúták maguknak a fotósokat, szóval tudják, hogy mitrötén. Ettől függetelneül úgy tűnik a papparazzik nem tolakodtak úgy konkrétan az arcukba, tisztes tvolságról tették azt a dolgot, ami egy híresség életet megkeserítheti. Viszont tudom, hogy Zanessáék tudják, hogy ez elől akárhogyan nem menekülhetnek, nem is tehetnek ellene semmit, mondjuk ha l.A. utcáin sétálgatnak. De ez egy privát nyaralás volt, így jobban fájhat az nekik, ami történt, és ezért esik ez nekem rosszul. De úgy tűnik midnen ellenére jól teltek a napjaik, bár még nem tudjuk, hogy visszatértek-e. De úgyis jön az ESPY díjátadó, azon meg meg kell jelenniük, úgyhogy ha eddig nem tették volna, hamaraosan visszajönnek a romantikus vakációjukról!^^

A képek pedig való igaz, egytől-egyig szuper édesek. Ők. Fiatalok, édesek, szerelmesek. Nagyon is azok. Mélyen, úgy igazából.

Névtelen írta...

Amikor először megláttam a címet, kitört belőlem, hogy omg...aztán rögtön jött a rossz oldala, hogy ezt annyira privátnak akarták...supercuteul néznek ki, és lesz még sok-sok kép, de akkor is amit a paps csinál, az már pofátlanság...és nem kéne az egész világon elterjeszteni ilyeneket...mindenesetre örülök, hogy Ők is örülnek, meg persze annak is, hogy kezd melegedni az idő...úgyhogy kipróbálom majd az itteni vizet is...
Szóval ez a tipikus hánykolódó érzés...mindenesetre a boldogság erősebb lesz sztem...mert hogy Ők nagyon élvezték, az látnivaló<3
LL

Névtelen írta...

nagyonn aranyosak a képeken ... megint lettek olyan képek amiknek örülünk ... persze zanessáék kevésbé.... de amint láthatjuk nagyon jól érezték magukat... és rájuk is fért ez a kis pihenés,együttlét.....és igen reméljük hogy jól érzik..(érezték)magukat....

Névtelen írta...

ditta bocsánatot kértem...és írtam egy levelet a "V A TRL-BEN"és nem kaptam választ ... sajnálom ...azt is hogyha csak elfelejtetted... mert tudom mennyi dolgod van...úgyhogy egyszóval mindenért bocsi

xdittax írta...

Úristen szia Kitti!

Én nekem kell bocsánatot kérnem, valahogy tényleg sikerült átsiklanom a kommenteden, nem olvastam és mostanában már nem néztem vissza őket.
De semmi esetre sem kell bocsánatot kérned, amiért nem írtál mindig, pláne hogy nem is tudtál. Örülök, hogy nyaralni voltál, szerencsés vagy, és remélem minden a legjobban is sikerült!:)
És majd beszélünk akkor mostmár!
Pusza: Ditta×××

Névtelen írta...

Nekem időnként az az érzésem, hogy nem véletlenül vannak ott a paparazzik. (pl honnan tudták, hogy edzőterembe megy? És miért örül nekik Z ennyire? :P) Persze Amerikában máképp működik ez a "gépezet", mint kishazánkban. De ha belegondolunk van jó pár híresség, akikről nem nagyon láthatók ilyesféle képek.
Persze ezeknek a fiataloknak most kell ilyesmi, mert ki tudja, hogy később mit hoz a sors... És a tavalyi képekből kiindulva, miért ne keressenek ezzel is? Jól teszik :) Ráadásul már nem is titkolják kapcsolatukat :)
Ez nem negatív hsz akart lenni, hanem egy kis hangos gondolkodás :P