2008. júl. 11.

Újabb hivatalos soundtrack

Emlékeztek erre az álatalam postázott bejegyzésre? Gondolom igen, felejthetelen volt, nagyon izgalomfokozó, stb.stb. És akkor még nagyon hihető, hiszen... De most egy újabb variációról adott számot, szintén a HSM3GNews! Ezt mostmár amennyire csak lehet valóságosabbnak, hihetőbbnek és mindenekelőtt hivatalosabbnak tüntetik fel!
Azthiszem már majdnem fölösleges lenne mindekit óva intenem attól, hogy teljesen higgyen ennek a változatnak, hiszen annyi mindennel találkoztunk már, de azért csak mondom, hogy kezeljük óvatosan ezt is, mint azért a többit is!

Szóval ezt írják az oldalon:

Hivatalos dal lista:
(Ez mostmár tényleg a hivatalos lista. Minden dalt külön-külön erősitettek meg.)

Szóló:
Walk Away - Gabriella Montez

Troyella duettek:
Twisted Tango - Gabriella, Troy
Right Here, Right Now - Gabriella, Troy
May I Have This Dance? - Gabriella, Troy

Más párosítású duettek:
Boys Are Back - Troy, Chad
I Want It All - Sharpay, Ryan
Play It, Read It - Chad, Taylor
Follow Me - Sharpay, Troy

Közös dalok:
Now or Never - Cast
A Night to Remember - Cast
We're All in This Together (Graduation Version) - Cast
High School Musical - Cast

+ Bizonyíték:
Már elkészült egy Gabriella barbie amihez mikrofon van és a Walk Away című számot énekli:


Az infó átadásáért köszönet illeti Vivit!

10 megjegyzés:

vivcsi93 írta...

Hát én már ahogy említettem enm nagyon tudom eldönteni, hogy most melyik is a tuti lista, de lassan majd csak kiderül :), de talán most ez az amit megerősítettek, de az előzőt is megerősítették:S nah mindegy, nekem mindegyik listán szereplő dalok szimpatikusak, akármelyiket si rakják vagy inkább rakták be a filmbe én tombolni fguk rájuk (persze amelyikre lehet:D)

Névtelen írta...

Komolyan mondom, nem tom már, mit higgyek. Egyszerűen idegesít. Bár furcsának találtam a múltkoriban, hogy csak egy szóló volt. Most már nem bízom semmiben.

Névtelen írta...

Látjátok ezt az egybeesést? Vani szólója Walk Away, és Zachy és ELVILEG ezt énekelte el neki. Talán hallunk még a dologról

dorka írta...

LL Te tök jó megfigyelő vagy.
Ha nem mondod szerintem nem veszem észre.Vagy csak később...lényegtelen.

Ditta!Arra az email címre küldtem amelyikről te a 'kis útbaigazítást' küldted.ha nem emlékeznél,hogy melyik az akkor itt van:×ditta×@citromail.hu

Amúgy igazságszerint nem is tudok a másik email címedről.
De elküldöm arra ha megadod nekem.

XXOO Nessa

Andi írta...

Nekem is feltünt ez az egybeesés a
Walk Away kapcsán!

xdittax írta...

Nekem is, de biztosan nem egy és ugyanaz az a dal. egyrészt oigen, sokféle ilyen című dal van a világon, másrészről pedig ezeket a dalokat csak most írták a filmhez, úgyhogy a 2 dal nem egy és ugyanaz szerintem.

xdittax írta...

Jajj, és Nessa, oké, tényleg az a címem, csak nem tudtam, hogy esetleg valamelyik másik megvan-e Neked. De oké, erre tökéletes lesz, ha mégegyzser el tudnád küldeni.:)

Ditta×××

dorka írta...

Persze szívesen elküldöm.
Nem gond.Amúgy most egy freemailes címemről küldöm,mert amire te írtál az bedöglött.
Szóval...na,de már el is küldtem.
Remélem tetszik és majd ahsznát veszed valamikot.

XXOO Nessa

Névtelen írta...

Azt én se mondtam, hogy ugyanaz, én is láttam, hogy van vagy 50 ilyen című dal, és a HSM-ben saját dalok vannak, csak a cím egyezik, ez feltűnt

Névtelen írta...

megint jó sok izgalmas és aranyos pillanatok és dalok lesznek a fimben ... bár azt kicsit sajnálom h nem térnek vissza a következő részekben... de megértem őket!!!!!