2008. júl. 11.

Az utolsó forgatási nap

Természetesen a HSM3-é, Ashley Tisdale, a szőke szépség szemével...


"A High School Musical3: Végzősök diákjai már nem járnak iskolába. A banda befejezte az imádott Disney sorozat forgatását, és Ashley Tisdale szerint az utolsó forgatási nap nagyon érzelmes volt.

Tisdale, aki Sharpay Evans-t játssza az első film óta, azt mondta, a csoport, amely magába foglalja Vanessa Hudgenst, Zac Efront és Corbin Bleut, azt hitte, gondtalanul le tudják majd filmezni az utolsó pillanatokat.

"Az utolsó nap elején azt gondoltuk »Minden rendben lesz, mert nagyon jó barátok vagyunk, és nagyon közel állunk egymáshoz.«." - mondta Tisdale Billy Bush-nak az Access Hollywood-tól a ma esti Billy Bush show-ban. "Még csak nem is az utolsó jelenet volt - de túl sem tudtunk jutni rajta. Sírtunk, és nagyon érzelmesen néztük az egész dolgot."

A szereplők felnőttek a hírnévhez, ami magába foglalja a felvételi szerződéseket, és az ugrást a vászonra – a HSM3-mal együtt, amely a mozikban jelenik majd meg – mióta a sorozat elkezdődött a Disney Channel-ön. Annak ellenére, hogy a hírességek barátok maradnak, az elválás nehéz volt.

"Nagyon ragaszkodunk egymáshoz." - magyarázza Tisdale. "Annyira jól szórakoztunk ezeknek a filmeknek a készítésével...Olyan, mintha végig a legjobb barátaiddal dolgoznál. Minden bizonnyal olyan, amit nehéz otthagyni és búcsút inteni neki."

És Tisdale azt is hozzátette, hogy nem térnek vissza.

"Hallottam, hogy lesz High School Musical 4, de nekünk nem lesz szerepünk benne." - jelentette ki. "Szerintem mindegyikünknek más tervei és dolgai vannak.""

Eredeti cikk
Fordította: LinkLuvor.

146 megjegyzés:

Névtelen írta...

de utalom Ashleyt...
B.

Andi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
dorka írta...

Én elvagyok Ashleyvel is úgymond bajom nincs vele.Ha ez Vanesának és Zacnek nem sok akkor egészségükre.Ők tudják és amúgy Ash is biztos jófej,hiszen akkor zanessa sem barátkozna vele.

Amúgy így elolvasva a cikket hát elég szomorú pillanatot élhettek át az utolsó napokban.Én azért sajnálom őket,de legfőkébb magunkat![Ego jelen van:D]

Amúgy Ditta megkaptad az emailt?
Ha igen akkor várom a reakciódat:D

XXOO:Nessa

Andi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
vivcsi93 írta...

megtaláltam a YT-on Vanessa reklámját, magyarul itt meg lehet tekinteni:http://www.youtube.com/watch?v=RjcsNBK-mlw

Névtelen írta...

Azért...én egyáltralán nem utálom Asht, neki is megvan a saját stílusa, amit vagy kedvelsz, vagy nem. És Ashnek ott van a saját párja, Jared. Az csak hülyülés volt sztem, hogy olyan szorosan ölelte Zacet, azért már négy éve ismeri, haveroknál lehet ez szokás, nálunk is van olyan emberke, aki mindenkit ölelget szerelmi státusztól függetlenül, és nem haragszunk érte, csak hülyülünk. És ha az ember híres, szüksége van az olyan barátokra, akik segíthetnek neki és megértik. Szerintem ez a barátság őszinte és szükséges is.
Jajj, hallgassatok RD-t, már kétszer hallottam Zanessát ebben a félórában és ugyanennyiszer bemondták a premier időpontját, ami nálunk negyed 2. Ki virraszt még velem?:PPP
LL

Andi írta...

ÉÉÉÉÉÉÉÉN!:)

Névtelen írta...

okéééééééés!!!!
megint Now Or Never reklám volt:P

dorka írta...

Hol van a Radio Disney?
Azért mert ha kell kitakarítom a tesóm a szobából.De így nem megy.Légyszi segítséget kérek.Please!!!!

XXOO Nessa

Andi írta...

Igen hallottam!!!!
Figyu LL, hogy tudok
az RD-n hallható dalt rögzíteni a gépemre, a Média Player-re?

dorka írta...

Légyszi segítsetek!!!!!

Andi írta...

Szia Nessa!
Boys Are Back bejegyzésnél, commentek, LL 2. comment
linkem-nél

Andi

Névtelen írta...

gőzömsincs erről a rögzítésről, MP-rel nem hiszem, hogy lehet, viszont YT-on tuti fennlesz kb. reggel, és fogják is játszani
Nessa , RD-ért katt
ide

Névtelen írta...

jah, csináltam másikat, így könnyebb:)
egyébként Andi, nekem most néha akadozik és kezdek parni, neked nem?

dorka írta...

Köszi csajok!Nektek nem kezdett el egy kicsit olyan furcsa módon mint a kecske?:DDEz jutott eszembe először.

dorka írta...

Halljátok!Találtam egy szavazást,hogy melyik a legnagyonn vagy kedvenc mit tom én disney sztárod(németes vagyok) és Vanney nagyon le van maradva meg a többiek is.ha kell a link akkor megadom.

Andi írta...

Volt mikor, de most nem.
Jaj olyan izgatott vagyok LL:)

dorka írta...

Hey itt vagytok amúgy még vagy magamban trécselek itt?Megjegyzem egész jól el vagyok magamban.

dorka írta...

Amúgy ha szavazni akartok csak másoljátok be:http://disneychannelsource.blogspot.com/2008/07/hsm3-now-or-never-radio-disney-premiere.html

Ott lesz rögtön az elején a szavazás.

dorka írta...

Amúgy ha idegesítelek titeket az állandó dumálással itt írással akkor szóljatok és már itt sem vagyok.Nem fogok vérig sértődni nem az a típus vagyok.

Névtelen írta...

énis:)
még két és fél óra....
persze, add meg Nessa, még két és fél óráig le kell foglalnunk magunkat, bár nekem tuti meglesz:))
és ha vki tud jó vidit, az is jöhet
én találtam egy vicces Hajlakk reklámot, Zaccel és Amandával (Penny)
az első 20mp az érdekes, utána a Welcome To The 60s-ből van részlet, de az a 20 mp nagyon vicces, Amanda és Zac is nagyon viccesek, és most "összeengedték" a kettőt
vidiért ide
fordítást adok igénylés eseténxDD

Névtelen írta...

dehogyis, én is azt csinálom Nessa, írok:)
és a várakozs úgy jó, hogy közbe dumcsizunk

Névtelen írta...

hihi Bet On It megy

dorka írta...

Okés.itt van:

http://disneychannelsource.blogspot.com/2008/07/hsm3-now-or-never-radio-disney-premiere.html

Csak be kell másolni.

Na megnézem azt a videót.

dorka írta...

Okés.Én meg mentegetek képeket meg diziket csinálok közben.Ma már vagy a 10-t,de mind szar szerintem.
na mindegy azért elvagyok.

Amúgy láttad már azt a videot amiben manók éneklik a Bet on It-et?
Oltári.

Névtelen írta...

az előbb már megadtad:PPPP
csak 1. 20 mp a lényeg

és tényleg le vannak maradva...egyszerűen nem a megfelelő emberek szavaztak...Demi Lovato pedig még csak nem is ismert, én is csak VABN által hallottam a hangját

Névtelen írta...

nem, a manósat nem láttam
Hajlakkos reklám milyen? ford nélkül mondjuk nehéz megítélni, de én nagyonimádom Amandát is:))

Névtelen írta...

erre gondolsz?
ari, bár egyszerű húzás a GoldWave műszerfalán, és lehet ilyet csinálni
hangszerkztésben nem vok spéci, ezt viszont én is próbáltam

dorka írta...

Arra arra.Szerintem tök ari.A Hajlakkos valamie eszméletlen.
Tényleg elküldte?Nem láttam na se baj.
Amúgy a kedvenc videóm Zactől rövid és egyszerű.
A Gotta go My Own Way-ben a poporázás.Az abszolút favourite.

dorka írta...

Amúgy Demi Lovatot meg Joe Jonast tartanák az új zanessának ha járnának,sőt Demi Lovato és utánzós kisasszony(Selena Gomez),pedig Vanessa és Ashley utódai lesznek.Pfff....na de ne rontsuk el a holnapot:D

dorka írta...

Amúgy te mit nézel a TV-ben azon kívül,hogy a RD hallgatod?

Andi írta...

Képzeljétek épp mikor a Bet On It ment és írtam, hogy imádnivalóóóóóó
egyszer csak kikapcsolt a gépem:(
Na mindegy most már itt vagyok:)

Névtelen írta...

Szerintem se:D
az a reklám arról szólt, hogy Amanda értékelte, hogy milyen volt együtt dolgozni a nagy amcsi sztárokkal, és végül Zaccel...
vicces és reálisxDD

Névtelen írta...

nem nézek TV-t, gépet is fejhallgatóval hallgatom, ötéves húgom és anyum fönt alszik és a nappaliból minden felhallatszik:S két fejhallgató meg nem fér a fejemre
Andi, előfordul az ilyesmi, az én gépem az mp3-mamra allergiás és mindig kikacsol:SS

dorka írta...

Na már nincs sok hátra.Nézzük pozitívan a helyzetet.
Amúgy titeket nem idegesít ez az állandó szóellenőrzés?Mielőtt elküldöd az üzenetet?Engem már kikészített.

dorka írta...

Én a szobámban netezek szóval senkit nem zavar főleg,hogy a kutyám is itt van bent.Ő elvan a ventilátorral.Amúgy úgy néz ki a kutya vagyis hasonlít Ash Mauiához.

Névtelen írta...

most jó a RD-m...lekopogom
néha csak pár betűt kell beírni, néha meg egy regényt...dehát így legalább tudjuk, hogy nem vagyunk vírusok:PP
nekem macskám van bent és próbál kijutni a házból, pedig nem szabad neki, kicsi még hozzá...most is eltűnt vhova

dorka írta...

Az enyémet most szedtem ki a szekrényből mert míg nem figyeltem addig bemászott.De viszont tök aranyos.

Andi írta...

Ez megnyugtató.

dorka írta...

Most volt a jetixen a HSM3-nak a reklámja.Annyira várom már.

Névtelen írta...

a rádió vagy hogy emberek vagyunk és nem vírosok? sztem mindkettő:)))
egy és negyed óra....azért durva, hogy LA-ben még csak kora du. van
Zanessa vajon mit csinálhat? ha még mindig nyaralnak, márpedig nyaralnak, más fogja bemutatni a dalt...remélem, nem Ashley...vhogy ő ebbe a dalba nem illik bele

Névtelen írta...

jajj Demi Lovato megy:S
a Jetix azt juttatja eszembe, hogy nem leszek hétfőtől, az egyetlen reményem, hogy lesz ismétlés, és a szállodában a tv-n Jetix

dorka írta...

Jaja egyetértek LL.Amúgy van egy tök fini Ashley karácsonyi sütireceptem(ha már Asht emlegetted)Ha kell berakom.Garantáltam nagyon finom.

Azért gondolgodjatok:zanessa meg Ashley is sokat csuklik az már szent annyit emlegetjük őket.

Névtelen írta...

jaja, bár nem csak mi:))
okés, bár még fél év van Kariig, és inkább a HSM3-at juttatja eszembe, meg a HP6-ot

dorka írta...

TITKOS SÜTEMÉNY RECEPTJE
Csak nektek lefordítottam Ashley receptjét, ami végeredménye egy nagyon jó karácsonyi süti. Akkor nézzük is:
HOZZÁVALÓK:
3 csésze liszt
1/2 teáskanál sütopor
1/2 teáskanál só
25 dkg vaj
1 csésze cukor
2 nagy tojás
1 teáskanál vanília kivonat
vörös táplálékszínezo
egy kevés porcukor
1. Egy nagy edényben keverd össze a lisztet, sütoport, és a sót.
2. Egy másik külön edényben pedig a vajat és a cukrot keverd össze géppel, növekvo sebességel addig míg világos nem lesz. Ezután csökkentsd a sebességet és üsd bele a 2 tojást és a vaníliát. Az edény tartalmát add a lisztkeverékhez, és gyúrd össze, hogy megkapd a tésztát.
3. Oszd két részre a tésztát, és formázd az egyik felét két egyenlo labdává. A másik felét a tésztának pirosítsuk be, majd azt is gyúrjuk két labdává. Takard le a négy labdát külön-külön és rakd a hutobe, amíg kemény nem lesz.
4. Melegítsd elo a sütot magas hofokon (kb 350 °C). Egy lisztezett felszínen a piros golyókat gyúrd hosszúkásra. Tedd ugyanezt a színtelen labdákkal is. Ezután tekerd össze a különbözo színu tésztacsíkokat cukornád formába.
5. Tedd rá a sütiket egy tepsire és süsd oket 8-10 percen keresztül, míg a szélük picit meg nem barnul. Vedd ki a sütobol és hagyd kihulni. Majd szórd meg egy kevés porcukorral.
Ha mindent jól csináltál akkor a végeredmény:
TITKOS SÜTEMÉNY RECEPTJE
Csak nektek lefordítottam Ashley receptjét, ami végeredménye egy nagyon jó karácsonyi süti. Akkor nézzük is:
HOZZÁVALÓK:
3 csésze liszt
1/2 teáskanál sütopor
1/2 teáskanál só
25 dkg vaj
1 csésze cukor
2 nagy tojás
1 teáskanál vanília kivonat
vörös táplálékszínezo
egy kevés porcukor
1. Egy nagy edényben keverd össze a lisztet, sütoport, és a sót.
2. Egy másik külön edényben pedig a vajat és a cukrot keverd össze géppel, növekvo sebességel addig míg világos nem lesz. Ezután csökkentsd a sebességet és üsd bele a 2 tojást és a vaníliát. Az edény tartalmát add a lisztkeverékhez, és gyúrd össze, hogy megkapd a tésztát.
3. Oszd két részre a tésztát, és formázd az egyik felét két egyenlo labdává. A másik felét a tésztának pirosítsuk be, majd azt is gyúrjuk két labdává. Takard le a négy labdát külön-külön és rakd a hutobe, amíg kemény nem lesz.
4. Melegítsd elo a sütot magas hofokon (kb 350 °C). Egy lisztezett felszínen a piros golyókat gyúrd hosszúkásra. Tedd ugyanezt a színtelen labdákkal is. Ezután tekerd össze a különbözo színu tésztacsíkokat cukornád formába.
5. Tedd rá a sütiket egy tepsire és süsd oket 8-10 percen keresztül, míg a szélük picit meg nem barnul. Vedd ki a sütobol és hagyd kihulni. Majd szórd meg egy kevés porcukorral.
Ha mindent jól csináltál akkor a végeredmény:

TITKOS SÜTEMÉNY RECEPTJE
Csak nektek lefordítottam Ashley receptjét, ami végeredménye egy nagyon jó karácsonyi süti. Akkor nézzük is:
HOZZÁVALÓK:
3 csésze liszt
1/2 teáskanál sütopor
1/2 teáskanál só
25 dkg vaj
1 csésze cukor
2 nagy tojás
1 teáskanál vanília kivonat
vörös táplálékszínezo
egy kevés porcukor
1. Egy nagy edényben keverd össze a lisztet, sütoport, és a sót.
2. Egy másik külön edényben pedig a vajat és a cukrot keverd össze géppel, növekvo sebességel addig míg világos nem lesz. Ezután csökkentsd a sebességet és üsd bele a 2 tojást és a vaníliát. Az edény tartalmát add a lisztkeverékhez, és gyúrd össze, hogy megkapd a tésztát.
3. Oszd két részre a tésztát, és formázd az egyik felét két egyenlo labdává. A másik felét a tésztának pirosítsuk be, majd azt is gyúrjuk két labdává. Takard le a négy labdát külön-külön és rakd a hutobe, amíg kemény nem lesz.
4. Melegítsd elo a sütot magas hofokon (kb 350 °C). Egy lisztezett felszínen a piros golyókat gyúrd hosszúkásra. Tedd ugyanezt a színtelen labdákkal is. Ezután tekerd össze a különbözo színu tésztacsíkokat cukornád formába.
5. Tedd rá a sütiket egy tepsire és süsd oket 8-10 percen keresztül, míg a szélük picit meg nem barnul. Vedd ki a sütobol és hagyd kihulni. Majd szórd meg egy kevés porcukorral.

Andi írta...

Zanessa csuklik az tuti, V beszélt az imént:)

dorka írta...

Óóó ez a fránya gép.Jó sokszor elküldte bocsi csajok,de nem a legmodernebb gépen szürfözöm a neten.

Névtelen írta...

köszi, mentve!!

Névtelen írta...

andi
jaj szerintem ez annyira hülyeség jo régen ismeri zac ashleyt szerintem az hogy oda bujt hozzá egy kép erejéig abban semmi rossz nincs meg vanessa megbizik zac-ben annyira hogy ezért ne szolt volna ashley-nek meg ha akkor már azért is piszkálni lehetne ashleyt hogy neki is album szerü nyaklánca van (HEADSTRONG) mint ahogy vanessának is (V)stb
tény hogy a 2 lánynak külömbözö a stilusok ami szerintem nem baj én ashlyt és vanessát is szeretem nem teszek külömbséget erröl ez a véleményem
linkluvor találtam egy régi vidit zac-röl itt a link szerintem fogsz nevetni rajta o Ditta ezt a vidit neked is ajánlom
joéjt mindenkinek
puszi Laura
http://www.youtube.com/watch?v=nu_9U9EWIpE&feature=related
de a vidi neve is :
Zac Efron On Room Raiders Part 1

dorka írta...

Az biztos,bár nagy az esély,hogy Ash is elkezdi nemsoká.

Andi írta...

Húúúú Nessa ezt nem volt semmi ide írni, ez már tripla élveszet!
Kedves Tőled:)

dorka írta...

Nincs mit!

Névtelen írta...

ha jól hallom, be fognak játsznai 3 HSM-es dalt:))
vmi kívánságműsor alapján döntik el, melyiket, és nyerni is lehet...persze az amcsiknak
Laura, thanx a vidit és jóccakát...bár a V Vani beceneve is, úgyhogy nem lehet tudni

dorka írta...

Ugyan csak gondoltam megosztom veletek a titkot.

dorka írta...

Kiváncsi vagyok a végerdményre.
Kár,hogy nem vagyok amcsi...úúú.

Andi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
dorka írta...

Na már tényleg nincs sok hátra.

Névtelen írta...

mindenkinek lehet véleménye, nem kell megtartani magadnak, attól, hogy nem u.a, mint másnak
nagyon jó a vidi......xPP ugrok a 2. részre

Névtelen írta...

éjfél után 1p van
74 p!!!

dorka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
dorka írta...

Ti mit csináltok?

Névtelen írta...

nézem a vidi 2. részét

Andi írta...

Én titeket olvaslak.

Andi írta...

Én már azt korábban láttam.

dorka írta...

Kezdek unatkozni,ti nem?Valami elfoglaltságot kéne találni.

Névtelen írta...

Sziasztok!
LL megkaptam, köszi! Megint jót alkottál :DD
És van 1 kérdésem. Nekem is vn 1 vidi, amit nagyon szeretnék "hallani magyarul", hogy mit is mondanak. Esetleg azt is lefordítanád alkalom adtán?
És még 1 kérdésem, mert már nem bírom követni, hogy ide milyen vidiket raktatok fel, és fordítottatok le. A hsm3 alatt az acces hollywood készített Z-vel és V-vel is interjút. Ezeket felraktátok már ide?

dorka írta...

Én pedig még mindig dolgokat töltök le a netről.

Andi írta...

Mire gondolsz Nessa?

Névtelen írta...

öhh igen, az megvan, az 1. vidifordom, vmi csemegés címszó alatt keress rá
a vidin függ, hogy le tom-e rendesen fordítani, bár vmit mindig kihoztam eddig belőle...majd igen, ha nem tok mitcsinálni
engem vhogy elkerültek a vidik, úgyhogy megyek, nézem

Névtelen írta...

LL az is Zanessás

dorka írta...

Hát zene,dalszövegek,képek meg most próbálom valahonnan letölteni a HSM filmeket.Ja amúgy megvan az előttünk álló két hét műsora a Jetixen pontosabban,hogy mikor adnak olyat amibe HSM van.Ha kell felrakom ide.Te mit csinálsz?

dorka írta...

Úriten!Már 71db bejegyzést írtunk.Ez nem semmi.

Névtelen írta...

végeztem!!
B, okés, adj linket, aztán meglátjuk, mit tehetek...igen, kéne vmit csinálni, bár én átnézek amcsiékhoz, és ha nincs más, olvasok

Névtelen írta...

igen, ez rekord lesz...

dorka írta...

Már csak pár perc.

Andi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

ide tegyem, vagy emilbe küldjem a linket?
Az interjút megtaláltam, köszi! V részére emlékeztem csak, Z-re nem :S

dorka írta...

Az,Ditta biztos beájul ha meglátja.

Névtelen írta...

imádom azt az oldalt, egyszerűen tök szép és rendesen el van látva hírrel
VABN-en se tudnak mit csinálni...a legújabb bejegyzés honlapfejlesztésről szól

Andi írta...

Épp most voltam a ZA Angel's-en vidiket nézek és persze a HSM3 vidi előzeteseket, képeket.

dorka írta...

Amúgy tényleg kiváncsi leszek,hogy mit fog szólni hozzá.

Névtelen írta...

rakd csak ide...
és ZAAngelst loveolom<3
átnézek JJ-re

Névtelen írta...

nemtom...meg fog lepődni, mondjuk dumálhatnánk msn-en is, az igaz

dorka írta...

Beraknátok nekem egy VABN linket?Ha beírom úgy mindig kilép.Hátha így sikerült.

Névtelen írta...

tessék
JJ-n semmi

dorka írta...

De szerezzünk neki egy kis örömöt.Nem de?

Andi írta...

Ditta fogja majd a fejét rendesen, mikor ezt a sok commit meglátja:)

Névtelen írta...

A link. Biztos láttátok már :)
http://www.youtube.com/watch?v=Q5SnYZRlZDE&feature=related
Köszi!

dorka írta...

Köszi LL így már bejöttt.Ma már hanyadjára köszönöm meg neked.

Névtelen írta...

nem is várjuk, hogy elolvassa
40p, nincs sok hátra!!! már csak az hiányzott volna, hogy későbbre tegyék
most mondták be, 40 perc, tartsatok ki!!

dorka írta...

Jaja...érjük el legalább a 100-at azt mondom.benne vagytok?

Névtelen írta...

Valaki fel tudja venni a számot?

dorka írta...

Amúgy köszi,hogy kommnetálsz LL,mert én némeets vagyok szóval túl sok mindent nem értek csak a dalokat.Az angol tanár mondta is,hogy fura egy szerzet vagyok.A dalokat értem,de a szöveget nem.Hihihi

Andi írta...

LL amit belinkeltél ide a VABN-ról az új HSM3 vidi élőzetes most látom csak és annyira jó!

Kitartunk!!!!

Névtelen írta...

úgyis elérjük, nem kell parni
igen, láttam már a vidit, a fordról majd pihentebb állapotban tárgyalok...30p!!

dorka írta...

B!Szerintem holnap illetve khöömm...ma már fent lesz.

Névtelen írta...

szívesen mindent, németet csak egy éve tanulok...angol jóval könnyebb

Névtelen írta...

Ok, és köszi!!!
Én viszon elmegyek aludni, mert mindjárt itt a reggel 6 óra :(
Kitartás, és remélem én is fogom hallani minél hamarabb a számot...

Névtelen írta...

Most jut eszembe, hogy vasárnap estig nem leszek gép közelében :(
Lehet, hogy még is ki kellene tartanom?

Névtelen írta...

kelned kell reggel? szegény:S
mostanában annyira hírcsend van...hétfőn össze-vissza rohangáltam a házban, annyi hír volt, alig volt időm kajálni is...most meg alig szivárognak...fura egy világ Hollywood

dorka írta...

Én idén fogok járni angolra a német mellett,szóval majd egy vagy másfél év múlva keressetek fel:D

Már nincs sok hátra.

Névtelen írta...

enyém volt a 100.:))
nincs sok hátra, tarts ki!!
de még mindig jobb neked, mint nekem, imádkozom, hogy legyen Jetix a szállodában....
keresek olvasnivalót, legalábbis próbálok

dorka írta...

Egy csomó képet találtam a HSM3 előzetéséből kivágva.Lehet,hogy már láttátok,de azért itt van:
http://gallery.vanashbrenique.net/thumbnails.php?album=633

Tök szupi.

Névtelen írta...

én idén jártam németből különórára is...szeretem, de az angol könnyebb
ne menjetek sehova, először halljátok az egész BOLYGÓN, velem ilyen még sose történt

dorka írta...

Huh már nincs sok hátra.Remélem hamar felteszik a netre és le is lehet tölteni mert én akkor azzonnal lecsapok rá és feltszem az MP4-re.Megtanultam,hogy kell,de még videót most sem tudok.Tényleg LL te tudod,hogy kell videót feltenni MP4-re?

Névtelen írta...

állítsatok be diavetítést, akkor nem kell kattogni:DD

Névtelen írta...

sajna nem vágom, csak egy rozzant mp3-am van, de a célnak megfelel

dorka írta...

Már csak mi ketten maradtunk?

dorka írta...

Okés.Nem gond,majd megyek a suli "szakijához".:DMennyi idő van még?Nem látom az órát.

Névtelen írta...

15 minutes!! ahogy mondták...de magányos lettem hirtelen, mindenki alszik nálunk...Andi aludni ment?
én kitartok, főleg hogy 13 p van!

Andi írta...

Jelen!

Névtelen írta...

ditta linkluvor azonnal ha még fent vagytok menjetek erre az oldal olyan hsm 3 vidit találtam amitöl el fogtok ájulni
http://misstisdale.net/
puszi Laura

Névtelen írta...

Még vagyok :)
Annyira nem kell sajnálni, mert a Balcsira megyek, és önszántamból, csak hát jobb lett volna pihentebben, mert én vezetek, és nagyon sok barom van a páylán :(

Névtelen írta...

mittaláltam...Ash ismerte Zacet a HSM1 előtt 2 éve, V-t egy éve...az összesen...sokév...számolni már nincs agyam

dorka írta...

Nyugi!Nálunk is midenki alszik még a kutya is megugatott míg ki nem kapcsoltam a gépet.Aztán megint ugatott és,hogy ne keltse fel az egész házat kikapcsoltam a ventilátort.Érdekes egy kutya.Na,de én most már kitartok.Ha eddig kibirtuk akkor ezután is kifogjuk.Te körülbelül mikor kelsz majd fel reggel?

Névtelen írta...

jajj, azthittem, elmentetek...:DD megkönnyebbülés...whoahh
én is nagyon imádnám az egész Balcsis dolgot, ha egy nappal később mennénk, de most elkezdtem reménykedni...:)

Andi írta...

Csak nem gondolod LL, hogy
itthagylak titekert ilyen fontos pillanatban!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Hát nem rossz :D
Azt mondja meg nekem valaki, hogy mi a csudánakaz a nyakkendő, ha nincs megkötve??

Névtelen írta...

gőzöm nincs, amikor kirángatnak az ágyból, viszont itt nem leszek sokat, anyámék érthetően nem fognak lelkesedni a további pötyögésért
Sneakernight...ez az!!!
végre vmi, amit zenének lehet nevezni...bár eddig is voltak jó számok...najó, felkészülni...

Névtelen írta...

ne vesd a szememre, Andi, de nem írtál egy ideje...és ilyenkor már én is tiszta káó vok...mindjárt vége S-nak

Névtelen írta...

és milyen nyakkerndőről van szó?

Névtelen írta...

na már 8, 3 perc!!

Névtelen írta...

2!!

Névtelen írta...

A Zac nyakában libeg.

Névtelen írta...

1!!

Névtelen írta...

később csekkolom

Andi írta...

Én már nemrég elájultam ettől a viditől és azóta sem térek magamhoz:)))))))

dorka írta...

Na itt vagyok újra.
Úgy látom épp időben.

Névtelen írta...

Huh! Wow!

Névtelen írta...

ez naggyon jó volt!!!!!!!!!!!!
érdemes volt fennmaradnom érte!!!!!
a kedvenc részem, amikor V biztatta Zachyt
<3 it!!!!!!!

Névtelen írta...

pár perc, és megyek
imáádom, és megtapasztaltam ezt a csodás érzést!!!

LOVE it!!!

dorka írta...

WoW!Ez oltári volt és egyetértek LL az olyan édes egy rész.Istenem...ezért érdemes volt várnom annyit és összevesznem a kutyámmal.

Andi írta...

Isten ments, hogy bármit a szemedre Vessek LL!

OMG....IMÁDOM:)

Külön élvezet volt mindezt Veletek kivárni és hallgatni!!!!!!:)

dorka írta...

LL megadnád az mail címed?

dorka írta...

Megszeretnék majd ebszélni veled valami fontosat,de majd holnap.

Névtelen írta...

persze, igen, imádtam, imádom, és imádni is fogom ÖRÖKRE
na ez a jó a fanságban...ez az érzés
mailem: zitty@citromail.hu

Névtelen írta...

Tényleg vicces, hogy mecs közben énekelnek :)
Most már tényleg mentem.
Sziasztok!

Névtelen írta...

okés, keveset leszek, és most elköszönnék lassan

Névtelen írta...

én is mentem, mindenkinek see ya és soksok<3
LL

dorka írta...

Köszi mégegyszer,de én azthiszem megyek,mert anya bő két óra múlva fel fog kelni és meg még mindig itt ülök a gép előtt...jááj.Na jó éjszakát és tök jó volt így kivárni veletek.Máskor is csinálhatnánk ilyet.:DDD

Jó éjszakát XXOO Nessa

Andi írta...

Kb. 4 szer próbálok elköszönni, de mikor a küldésre kattintok a lap nem jaleníthető meg.

Jóéjt Nektek is!

Névtelen írta...

Tényleg fent van :DDD
http://www.youtube.com/watch?v=2lpHWt1hw6o

Névtelen írta...

Itt még vidit is gyártottak hozzá.
http://www.youtube.com/watch?v=aTS35Q3o_aU

dorka írta...

LeLe...lehet tölteni is.Mindjárt kirakom a blogomba.

Andi írta...

Nessa mia blogod mert én a többi helyen nem találom!!!!

Andi írta...

OKÉ a YT-on megtaláltam és már a telcsimen van a Now or Never!!!!