2008. júl. 12.

Now Or Never!

Oké tudom. Bizonyára jó döntésnek bizonyulna, ha a szénnéégető napsugarak helyett a csak pörkölő, de "hűvösnek kellene lennie" nevű szobát válsztanám,de sajnos nem tőlem függ, hogy hol legyek...(este kertipartyt adunk, tehát egész nap a rákészülés zajlik) De 4 dolgot mindenképp közölnöm kell Veletek!

Tehát muszáj a tudtotokra adnom, hogy:
- ma minden bizonnyal most jelentkeztem utoljára, amit szörnyen restellek,de ilyen az élet...szóval majd holnap találkozunk!:)

- elnyerte tetszésem az éjszakai tevékenységetek, LL, Nessa, Andi és a többiek...:) Különösen azok a részek, amikor emlegettetek, és bár én nem csuklottam(jót aludtam), szerencsére most se fogom a fejem(se akkor mikor megláttom azt a számot:143), és bár nem estem be az asztalom alá se, kellőképpen megijedtem, hogy valami hiba történt, vagy hogy valami eszetlen szórakozik velem. Aztán csak kiderült hogy Ti (vagytok), és akkor jöhetett egy nagy mosoly megeresztése...:) Kb. fültől fülig.XD

- valóban ma hajnali negyed 2-kor(magyar idő szerint) debütált a Radio Disney műsorában a HSM3 első, tehát nyitódala, a Now Or Never, és azthiszem sikert aratott, nem csak az itt éjszakákók, de más fanok között is! Ha akad még valaki, akihez nem jutott el a song, IDE kattintva gyorsan letöltheti, és utána már teljesen beleéheti magát a meccs izgalmaiba!

- egy újabb betekintő videót kaptunk a mai napra, ami további új jeleneteket is tartalmaz, illetve bővebb jeleneteket, úgyhogy akinek helyén van az esze, az ki nem hagyja!;)


Most pedig már itt is hagylak Titeket, de a mai napra még végezetül sok jó szórakozást kívánok és azért pezsgő életet!;)

39 megjegyzés:

dorka írta...

Tök szupi a vidi már én is feltettem meg az új dizit is.Wáá,hogy mennyit szarakodtam vele azt kész röhej.Na,de nekem tetszik.
Majd lessétek meg ha lesz rá időtök.Kiváncsi vagyok,hogy most milyet alkottam.Szörnyűt vagy egyszerűen rosszat.:DD

XXOO Nessa

Amúgy LL még alszol vagy már fent vagy?Mondjuk ki kell aludni a mai napot.

Névtelen írta...

szia linkluvor és ditta
csináltam egy vidit a now or never-böl ha lesz majd idötök nézzétek
és irjatok oda commentet is hogy milyen lett elöre is köszönöm
sok puszi további szép napot
Laura
ez a vidi a youtubon van csak ird be hogy : highashy és ott lesz a now or never vidi

Andi írta...

AZ asztalomon ott van a
Now Or Never..OMG...
köszi Ditta!!!!!

Névtelen írta...

Nem aludtam, bocsi, reggel fél tízkor már fenn voltam, csak elromlott a netem, de megcsináltam...és whoahh letöltés már folyamatban, asszem lesz mit hallgantom ma...és nagyon jó a legújabb reklám, Laura, vididet nézem...
LL

Andi írta...

Én már elvesztettem a fejem......

Andi írta...

Jó volt Veled LL virrasztani!:)....

Névtelen írta...

köszi Andi, nekem is jó volt veletek:));)
Laura, eszméletlen jó a vidid, és most éán kérdeznék tőled: hogy lehet olyan speckó effekteket beletenni?
jajj, már nagyon ki voltam borulva a net miatt, hogy nem írhatok, de mindjárt előszedem az mp3-am és felrakom rá a songot...imádom!!
LL

Névtelen írta...

felrakva! imádom...és most nekem is mennem kell...meleg van, és ott a medence az udvaron...
az új vidiből imádom, amikor V biztatja Zachyt, és ott vannak azok a piros pajzsok, meg a hullámzás...annyira várom a betekintőt...könyörgöm, legyen Jetix az üdülőben...
na puxx, megyek, holnap próbálok sokat lenni, de tegnap több, mint az egész napot a gép előtt töltöttem:PPP, a ma kezdetét is
Ditta, jó partyt!!
LL

Andi írta...

LL detto minden szavad bár medencém nincs az udvaron, de könyörgöm én is, hogy legyen Jetix az üdülődben......:))))))))))

vivcsi93 írta...

Én már ezekből a ksi videókból is rájöttem, hgy imádom ezt a filmet, és LL én si csatlakozom hozzád, amikor Vanessa bíztatja Zac-et az felemelő jelenet, annyira imádnivalóak! :) ha az első két filmet "összerakjuk" még úgy sem érhetnek ennek a nyomában, nem mintha azokat enm imádnám kimondhatatlanul!

Ditta én is jó partizást kívánok neked!

Névtelen írta...

mégis visszajöttem, igaz csuromvizesen, de egész de. semmi jót nem csináltam...úgyhogy meg kell mondjam, ilyen még nem volt, hogy egy vidinek ennyire függőjévé váltam volna, de ez nagyon kiri, főleg hogy benne van az eddigi kedvenc jelenetem;)
és Vivi, egyetértek, már most mániákus HSM3 fan vagyok, pedig még alig láttam belőle valamit...és ezt egyik előzőnél se tapasztaltam, és nagyon halkan megjegyzem, még Hajlakknál se...viszont a Ladies' Choice nálam verhetetlen, bár asszem lesz most méltó ellenfele;))
LL

Andi írta...

I Love HSM....3....Troyella.....Zanessa:)))))

vivcsi93 írta...

Hát igen LL a Leadie's Choice az ott van, ln is nagyon szeretem, meg a Hairsprayt is!, jajj én is már vagy századszorra nézem meg ezt a videót, az a bíztatós rész.......:) már most imádom! Mondjuk lehet, hogy ez csak az én véleményem, de sztem már elég ez a sok videó, jó nem annyira sok, de azért már van egy pár. Mivel ha még nagyon sok lesz akkor amikor ez első megtekintése lesz az egész filmnek, szinte az egészet ismerni fogjuk és nem si lesnek benne meglepetések, persze nem mondom hogyha lesznek még vidik akkor nem fogom megnézni, de én már ennyivel si beérném, inkább akkor élezném ezeket a Troyelle/Zanessa pillanatokat amikor már a egész filmet meg lehet nézni.

Andi írta...

Nekem most is a Now or Never megy MP-en..szinte folyamatosan..hmmmmmmmm!:)
Ó Ditta ez haláli:)

Névtelen írta...

nekemis, ismétlőre van állítva és már egy órája megy...és nem tudom megunni...:P
ebben a vidiben volt a legtöbb olyan jelenet, amivel tudtunk is mit kezdeni, nem csak pár mp...
az a film lesz vagy két órás...sztem a betekintő nem lesz spoileres annyira...remélem, lesznek benne nyilatkozatok, meg pár felvétel a forgatásról...

Andi írta...

Csak hallgatom,hallgatom és hallgatom!!!!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Jajj mar alig varom a Hsm3-at!!!! mar 1000000szer megneztem a videot...

Andi írta...

Óóóó csak hallgatom, nézem, hallgatom, nézem.......miről szól ez a vidi?

Névtelen írta...

most pont mennem kell...de holnap csinálok hozzá fordítást, oksi?

Andi írta...

Oksi és köszi LL:)

Andi írta...

Délelőtt valószínű a strandon leszünk a fiammal és anyummal,de valamikor délután itt vagyok!

Andi írta...

Ditta, jó partyzást:)

Névtelen írta...

szia linkluvor nagyon szépen köszönöm hogy meg nézted a vidit kommentáltad és hogy tényleg tetszik ez nekem nagyon jol esik
a specko effektusokat ugy kell ha már beraktál videot vagy képet meg zene is ott van akkor ahol a képek vagy a video be van rakva ott van az hogy történet megjelenitése rámész igy kinagyitja amiket beraktál és ott középen lesz egy csillagszerü jel amire az lesz irva hogy videoeffektusok ha erre rámész ott kiválaszthatod hogy a kép ilyen olyan legyen ennyi az egész ha csinálsz majd vidit szolj és megnézem
puszi Laura

Névtelen írta...

Jó reggelt Nektek!
Köszi az infot Laura!! Bár mostanában nem lesz vidi, nyaralás után felgyűlik a fordítás, főleg ha lesz bevállalható vidi...
És most...következzék a fordítás!

A: Hali ET online, Ashley Tisdale vagyok, ez pedig egy exkluzív bepillantás a HSM3-ba!
Rögtön az első jelenettel kezdem: visszavonom az előző ígéretes fordítást, most diplomát meg prom-ot(bál) hallok...de ez se biztos, ezt hagyjuk ennyiben
Bemondó: Vanessa, Zac, Corbin és Ashley. Az egész banda visszatért a High School Musical3: Végzősökkel, október 24-től a mozikban 10(?) új számmal.
És most jön kedvenc jelenetünk:
T: És most levegőt is alig veszek...
G: Ó, meg tudod csinálni, tudod, hogy hiszek benned!
T: Csak erre van szükségem!
G: Akkor gyerünk!
T: Adj erőt!

B: A teljes trailert vasárnap este a Disney Channelen 7:55-kor lehet megnézni, ezután a disney.com-on is!

S: A showt meg kell tartani!

Ez a már imert TG jelenet, a főiskolás búcsúzáshoz tartom magam, vmi ilyesmi lehet.
G: Nem akarok elköszönni tőled...
T: Miért köszönnél el?

És most egy eddig ismeretlen jelenet:
S: Mikor van/volt a nagy meccs? (Az amcsi összevonás szerint ez a mondat lehet múlt és jelen idejű is, ennek most nagy szerepe van)
T: Tegnap.
S: Akkor sok szerencsét! Pá!

Ééés ennyi!! Remélem, összehoztam;)
LL

Andi írta...

Jó reggelt Nektek is!
Ó az a Troyella jelenet...
...gyünyörűséges..hmmmm:)
Köszi LL a fordítást:)
Ditta, gondolom jól sikerült a party!:)
További Szép Napot Mindenkinek!:)

Névtelen írta...

Szívesen, Andi;)
Most mennem kell, HSM3GNews-on van Now or Never dalszöveg!
És ott is eléggé furcsállták, hogy a vidiben 10 j számot említenek, amikor Zac egyik vidije bizonyítja, hogy 14 van...biztos félremondta a csaj...most megyek, majd jövök du.
xoxoLL

xdittax írta...

Halihó! Megérkeztem!

És először is kijelentem, hogy elég kómásan, és biztos nektek köszönhetem, annyira karatátok, hogy jó legyen az estém, hogy az is lett, kellőképpen is az4 Bár hamarabb vége lett, mint eddig megvolt szokva, de tudjátok, jó idő, sok kaja(grillezve pesrze), fagyi, kényelmes nyugágyak(és fű) és érdekes beszélgetések, utána meg persze még vagy negyedórás eltakarítása a romoknak, szóval tényleg állati fáradt vagyok, de aludni nem lehet ilyen borzalmas melegben, szóval muszáj valami hasznosat tennem és egyébként is hiányoztatok!:) No meg a zene...:)
Csatlakozok hozzátok! :)))

Laura, tényleg remek lett a videód! Na és persze igen, azok az effektek, az a régies, azokat imádom. Úgyhogy gratu Neked!És bocsi, amiért oda nem commentelek, de nem vagyok regisztrálva...

Egyébként én is meg vagyok elégedve eddig a filmmel, és az tui, hogy megnézése után is az leszek, de én is tudom azt mondani, hogy viszonyalg eleget láttunk már, de azért mégse annyira. Teljesen lázba hoznak ezek a videók, és figyelembe véve, hogy milyen hosszú lesz a film(tényleg, milyen hosszú lesz?), azért mindent úgyse láthatunk...se teljes jeleneteket, úgyhogy azért nem látjuk előre a filmet...ami nembaj, de már akkor is nagyon várom!

De hogy mégvalamit kkihozzak, mostmár lassan jobban örülnék Zanessa képeknek, candidoknak, mint HSM3as vidiknek. Ez nem azt jelenti, hogy meguntam az ízelítőket, Istenments, de annyira Zanessa-hiány van már. Persze Troyella is úgy is az, de akkor is. Oké, tudni, hogy úgyis együtt vannak valahol, boldogoan nyugiba remek érzés, de azért. Csak egy kép, tudni mégis biztosra hogy örülnek és hol:P Mésrészről viszont a fotósok úgyis rá kapcsolnak, ha visszza jönnek, és onnantól kezdve nem lesz nyugtuk, bárhová is teszik ki a tappancsukat..:):(

Pusz: Ditta×××

Névtelen írta...

Olyan cukii csak nézem csak nézem...:D
B.

Andi írta...

Sziasztok!
Ó Ditta, Zanessa-val kapcsolatos érzéseim kölcsönösek....:))))

Névtelen írta...

Ditta, jó újra hallani felőled;)
Szerintem Zanessa sem nyaralhat örökre, és Asht is extrém módon követik a papsok, minden nap hallunk róla...Zanessával sem lesz ez másképp...
És a nagy vidiparádénak is vége lesz a betekintő és a hivatalos trailer után.
És támadt egy ötletem...lefordítom a Now or Nevert...és még ma meglesz, mivel holnap megyünk...keresztbeteszem az ujjaim a Jetixért...és hogy legyen ismétlés...rákerestem a port.hu-n és nincs a műsorban! Tv újságban benne van a betekintő? Vki meg tudja nézni? Thanx
LL

Andi írta...

A színes rtv csak 15.30-tól írja a Jetix músorát, úgyhogy abba nincs. Estleg máshol?

Névtelen írta...

szia ditta már hiányoltalak
köszönöm hogy negnézted nekem már ez is sokat jelent hát igen sokat dolgoztam a vidivel mire ilyen lett mert voltak benne hibák számomra ami hülyeség lett volna
puszi Laura

dorka írta...

Én sem találtam meg mivel nekünk meg csak 13:05-től mutatja,így ez még nincs benne.[Milyen felfedezés!]

XXOO Nessa

Névtelen írta...

ma lesz ashley picture this premierje! remélem hamar felkerül a netre én nagyon kiváncsi vagyok rá
laura

Névtelen írta...

Sziasztok! Hogy lehet a számot erről az oldalról letölteni?

Andi írta...

Szia b!
Ditta eme bejegyzésénél csak kattints rá a kiemelt szóra,
hogy IDE! ...és máris le tudod tölteni.

xdittax írta...

Én se tudom megmondnai, hogy benne-e van-e, mivel szintén színes rtv-s vagyok, de geyébként se tudom milyen hosszú lesz, vagy hogy lesz. Másrészt viszont pl. a Road To The HSM2 se volt benne sose az újságban úgyhogy....

Köszi Andi, hogy segítettél b-nek!:)

Andi írta...

Nics mit!:)

Névtelen írta...

Köszönöm én is Andi! :))