2008. júl. 17.

A partnerem nem más mint...

Dylan Efron! Dylan Efron!? Várjunk csak, ez kétségtelenül nem egy álruhás Vanessa Hudgens...! Biztos?

Ne aggódjatok, nem borultam ki. Megértem én, hogy úgy számolnak, lesz még alkalmuk a nyáron valami fontos díjátadón együtt megjelenniük... Lássuk csak, áh, ott a TCA. Jaa, nem, ott Nessára lehet nem számíthatunk...

Szóval úgy néz ki, mégse nőttek össze. Ha egy sportceremóniáról van szó, most még inkább nem. Végülis tudjuk jól, hogy V-t kevésbé érdekli, mondjuk a kosárlabda...

Mindegy, nem haragszok Zac-re (de Istenments hogy Zachy legyen!)...tényleg ezen a gálán 2008 legkiemelkedőbb sportembereit díjazták, és meglehet, ez valóban kicsit unalmas Ness számára, még egy pasinak, mint Dylan-nek annál inkább izgalmasabb. Bár ha figyelembe vesszük - kapaszkodjatok meg! - hogy Zachary fotózkodott David Beckham-mel, mondhatnánk Vanessa tökéletes partnere lett volna kedvenc divatikonja, Victoria Beckham...


Zac egyébként a szépséges Sophia Bush(Tuti Gimi) és Kristen Bell(Hősök) mellett adta át a Legjobb Feltörekvő Atléta díjat.


További képeket Zac-ről és az ESPY Awards-ról ITT találtok!

KÉSŐBB: Természetesen folyamatosan jönnek az újabbnál újabb képek az eseményről, érdemes őket megkukkantani!:)
A vörösszőnyeges képekért IDE; a színpados képekért* IDE; a show után** készült képekért pedig IDE kattoljatok!

*Azok a képek amikor Zac a hölgyekkel bevonul. Huh, anyám!:)))
**Zac újra összefutott "munkatársaival", és új haverjával Mr. Beckham-mel!xD

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát Nessa szebb lett volna mellette:))) de jólvan most az 1szer kibirjuk h nem vanit vitte magával :DDD ♥♥♥
B.

xdittax írta...

Igen...talán...:)
Véglis ennek az ajándéknak nagyon örülhetett Dylan, hiszen egy csomó sportoló is megjelent az eseményen. Na és persze sokáig távol volt Zac a testvérétől, így egy közös este szuperül jöhetett ki nekik együtt.:) De azért...;)

Pussz!

Névtelen írta...

Jól látom, hogy nem borotválkozott???
Dylanon pedig az a sapi... Vicces, és mintha már láttam volna hasonlót :) :P

vivcsi93 írta...

Zac-nek szép színe van, és Vanessának is, biztos nagyon jól érezték magukat! :) Nem lehet könnyű egy ilyen híres testvér mellet érvényeslni, értem zet Zacre és Vanessára is, de az eddig látott képekből jó a kapcsolatuk a testvérükkel!

xdittax írta...

Én is ezt vettem ésre, szinte rögtön...a JJ-n még azt is írják, úgynézki, mi mintha nem is pancsizott volna az edzése után...

A színük pedig...háát valóban látszik, hogy fogta őket a nap!:)

De a kedvenc képeim akkor is azok, amikor megérkeztek...Olyan édesek! Mindketten4 együtt!:)))

vivcsi93 írta...

A sztárok sztem civilben néznek ki a legjobban, mert persze egy díjátadón vagy vmi fontosabb eseményen könnyű szépnek lenni, ha rajta van a szép estélyi a smink a haj meg minden, de amikor így fotózák le őket akkor az igaziak, és sztem Vanessa és Zac mindenhogy jól néznek ki! :)

xdittax írta...

Háát azért nem olyan könnyű szépnek lenni a vörös szőnyegen. Egyrészt mert furcsa módon rengetegen tudnak nagyon mellé nyúlni...(Hála nem V vagy Z!:)) úgy sminkkel, hajjal, ruhával, komlpett, de fontos az is, hogy hogy mosolyog, hogyan csillog, tündököl. Szóval közhelyesen, de kisugárzás! Pozitív kisugárzás!:)

Viszont csak úgy "natúran" se kapjuk a legjobb/legszebb képeket a hírességekről,de fontos, közhelyesen (újabb) ők is emberek.

És Nessáékat ezért is szeretem.:)

Névtelen írta...

Hát Dylannak kicsit fura feje van de szerencsére ott áll mellette a mi Zachynk aki feldobja ésnagyon sexivé teszi a képet♥ uhhh... nagyon HOT♥♥♥
B.

dorka írta...

Hát igen nem könnyű még egy díjátadón sem szépen és ragyogóan kinézni.Tudjátok néhány celeb nem méri fel,hogy a kevés az néha sok.Vagy valami hasonló nem?Nézzétek el nekem most keltem fel.

XXOO Nessa

Névtelen írta...

De szívesen néznék erről vidit!!;)
Nem tom, JJ-nek megint mi baja, most rászálltak Zachy zuhanyfülkéjére, vagy mi? Na 8, én akkor is csak azt mondom, hogy supercute, és ezt a mosoly ismerős nekem egy edzőtársamtól...nagyon hasonlít rá...:)) Viszont egyébként nem túl jó fej az a bizonyos edzőtárs:((
Igen, Zanessa nagyonis természetes, ez sok-sok jó pont!!
LL

xdittax írta...

Jaja, Zac azon a képen tényleg nagyon zexy. Bár a legtöbbön az, nekem nem lesz kedvencem ez a megjelenése...:)

Nessa, ez aranyos volt, de nem úgy van, hogy a kevesebb néha több...;)?

Drága LL, hogy telik az időd?:)
Pussz!

Névtelen írta...

Jajj, köszi nagyon jól, a víz is kezd elfogadható lenni, ma kétszer voltam a beachen és király volt...de holnap elvileg eső lesz:(((. Na nembaj, akkor itt leszek többet, bár nehéz megszerezni ám ezt a roncsot, valaki mindig kattog rajta.
LL

xdittax írta...

"bár nehéz megszerezni ám ezt a roncsot, valaki mindig kattog rajta."

Ezt annyira helyesen írtad, nagyon megmosolyogtattál!:)))

És örülök a mai szerencsédenk, bár én is úgy néztem, hogy egy kicsit visszavesz a napocska. De várjcsak meddig maradsz?

Névtelen írta...

A ronccsal kapcsolatban: tényleg roncs, az otthoni gyors xp-mhez képest ez a rozzant 2000-res^^. És szó szerint kommandózni kell, hogy találj egy pillanatot, amikor senki sem kattog...de legalább ingyenes:))
Asszem hétfőig maradok, és utána eltűnök egy teljes hétre vmi kietlen és 100%-osan géptelen helyre:(((

xdittax írta...

Várj Drága, ez mit jelent egészen pontosan?:S Merre leszel?

Névtelen írta...

A Velencei-tónál...ha addig nem jut anyuéknak jobb az eszébe...ha haza is megyünk, apum otthon lesz, és mivel allergiás a gépezésemre, semmi jót nem várhatok:S Akkor inkább bicajozok meg fürdök:S

xdittax írta...

Háát, de a nyár erre is való!:)
Fel a fejjel, ezek előnyét is élvezni köll!:)