2008. júl. 9.

Boys Are Back

Az USA Today belehúzott a HSM3-as témákat illetően, és Corbin-nal is készített egy interjúszerűséget, amit cikkbe foglalva ITT olvashattok el angolul, ha érdekel, mert itt a blogon, csak a minket érintő részeket közlöm, amik nagyon helyesek. Úgyértem, újra csak belegondolni, hogy ők is, színészek, és karaktereik is felnőttek...:)


"Végre sikerül együtt énekelnünk egy duettet!" - lelkendezik a 19 éves Corbin az USA Today-nek. "Ez egy roncstelepen fog megtörténni, ahol karaktereink gyerekkoruk elég nagy részét töltötték úgy, mintha kalózok és nindzsák lennének. Ez annak a fantáziája, hogy megint gyerekek vagyunk."

A jelenet egy megfelelő búcsú lehet Bleu-nak és Efron-nak, akik Chad Danfoth-ként és Troy Bolton-ként, Wildcats csapattársakként nőttek fel együtt a képernyőn az első két High School Musical film révén. "Ez olyan hatalmas része volt az életemnek!" - mondja Corbin. "Az, hogy ez az utolsó rész nekünk, elég szürreális."

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a kép vajon most készült??

Névtelen írta...

szerintem nem...akkor az amcsik szóltak volna róla...ugye Ditta?

jah és most egy kérdést intézek mindenkihez a holnapi/holnaputáni Now Or Never premierrel kapcsolatban: ki akar fennmaradni? mivel nekem mükszik a DC linkem, és azt viszont nem tom, hogy nektek jó-e, viszont ez nekem lehetővé teszi a fennmaradást, és mivel a múltkorinál néhány antifan véletlen közreműködése lehetetlenné tette, hogy szurkoljak Zachynek, most ezt nem hagyom ki...viszont van egy durva hírem...és ha tudjátok, cáfoljátok lécci...szóval LA-ben van ugye a Disney kp-ja, és ottani idő szerint van a premier este 7.15-kor, ami azt jelenti, hogy 4.15-g kéne fennmaradni...mondjátok, hogy NY-ban van a kp...vagy bárhol, csak LA-től keletre...bár a 7.15-öt a VABN írta, az ottaniak viszont SLC-ből valók...ezzel nyernénk egy órát...vki mondja meg, hogy hánykor lesz tehát pls!!!
LL

Névtelen írta...

jah a link nem DC, hanem RD, vagyis Radio Disney

Névtelen írta...

ohhh thanx God...nagynehezen rászántam magam, hogy rákeressek egy rendes időzónatáblázatra, és a kövi a helyzet:
a 7.15 a New Yorki idő szerint van, LA-ben ez 4.15-öt jelent, tehát csak negyed kettőig kell fennmaradni, ami azért sokkal barátságosabb...szóval én mindenképp fennmaradok:)...úgy tűnik, anyumat sikerült eléggé megpuhítanom hozzá...
jah és ajánlom, hogy hallgassatok RD-t, mert n már kétszer hallottam Zanessás HSM reklámot, háromszor Sneakernightot

xdittax írta...

Oh, b, szerintem se most készült. Sőt, én még az eslő film készítésének idejére teszem. Egyébként a Google-ön találtam.:)

Uhh, LL, én nem hiszem, hogy fentudok maradni. Ezt majd akkori állapotom fogja eldönteni. Na meghát a családom többi tagja hogy regaálna, arra lennék kíváncsi. Szóval nem tudom még.

De mostmár tudnék, mert sikerült megoldanom a problémát, és azóta is a RD szól! Ohh, LL, jó volt nyaggatnod az amcsikat! Kösszii^^

Névtelen írta...

igazság szerint most békénhagytam őket, és először magyarul kerestem rá..., és ZAAngelsen ott volt, hogy ET, meg PT, megtaláltam, hogy Eastern Time meg Pacific Time, és meg volt oldva...
a fönnmaradásról pedig...anyum már beleegyezett, apum reakciója viszont kétséges, merthogy ez az ő gépe, és itt szokott hajnalig gépezni, azért nem vok este soha...viszont ha mondjuk berakjuk neki a Ryan közlegény megmentését, az lefoglalná...:P