A kritkák szépen sorban érkeznek már-már végeláthatatlanul. Néha ilyenek, néha meg olyanok, néha nagyon elétrnek egymástól, amit az egyik nagyon vitat, az a másikat a legjobban nyűgözte le...stb... Épp ezért lehet még élvezetes elolvasni azt a sok szót, amivel az "Identified" -ot jellemzik, bírálják. Most épp a Neon Limelight.
"A Disney csillagok egy stigmával néznek szembe. Nehéz helyzet megtalálni azt a hangot, ami eltünteti az ő királnyő/tini imázsukat, és felnőtesebb rajongókat megragadni egyszerre. Kényszerítik őket, hogy ők a barátságos Radio Disney cuki csillagocskái legyenek. Megcsinálni ezt ebben az iparban, megtaláni azt a hangot a karriertúlélés szempontjából kulcsfontosságú.
Világosan megerőltető kiszabadulni a napjaiból, amíg Baby V-ként ismert, Vanessa Hudgens kézbesíti a második albumát: az "Identified"-ot. Összefűzve kemény ütésekkel, barátságos táncritmussal; ez egy hatalmas ellépés bemutatkozó albumától.
A korong erősen nyit az első számmal, a "Last Night"-tal, ami könnyen az egyik legerősebb dal az albumon. Köszönhetően a Bluegrass-nak, mixelve jazz-zel és egy kis pop-pal. Vanessa vokáljai tisztán zseniálisak. Bár nem elég csábító a "Last Night"-tal, a következő két track jó munkát végezve eltávolítja Vanessát a tömegtől.
Annyira sok haladást csinált, mégis az album egy U-kanyar-t vesz fel a "Hook It Up"-pal. Azzal a kórussal, ami azt ordítja “You got the money, money/She’s got the hottie body/We wanna party, party/Hook it on up,” azt hiheted, a lányt valaki hatalmas bukásba lökte. Ez egy olyan kétségbeesett kísérletként jön le, hogy különböző legyen. És ez teljesül is. Csak nem úgy, ahogy azt szándékozta. Ez zavarba ejtően rossz. Rókázást idéz elő.
Mivel ahhoz elég bátornak kell lenni, hogy továbbhallgasd, azt adják, amiről azt mondják, Vanessa igazi erőssége: balladákat. És ez igaz, azokban fénylik. A "Don't Ask Why, a "Paper Cut" és a "Don't Leave" a túléneklés, a huhogás és a kiabalás nélküli vitrine Vanessa hangjának. És ő ezt szépen és tisztán tartja.
Egyedül állva, magányosan, nehéz meglátni, hol járt Vanessa első single-jével, a "Sneakernight"-tal, de ez tökéletesen összeill az album többi dalával.
Az album zárószáma, a "Gone With a Wind" összegezi azt, amit Hudgens remél, hogy ezzel az albummal bizonyítja; az a kislány, akit ismertél, eltűnik.
Az 'Identified' egy szolid erőfeszítés. Ez az album sikeresen hullatni fogja a Disney stigmát? Nem hiszem. Bár Vanessa összeségében tett egy merész lépést, a dalok szövegei többségén hiányolják az érettséget, hogy igazán megbízhatóvá váljanak egy érettebb közönségnek. De tudunk hárítani azon, hogy Baby V-nek hívjuk őt. Lehetne "Young Adult V"? (Azaz kb.fiatal V...)"
2008. júl. 1.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
11 megjegyzés:
SZIA!
IRJ MINNÉL ELÖBB!
PUSZ KITTI:)
LoL. Fogok Drága!:)
oKSZI KÖSZI!
Tök jó, h egyidöbe vagyunk fent
Igen, csakhogy mire elkzedek gépelni, és mire a végére is jutok...magyon söté lesz már akkor, mikor elolvashatod...:)
NEM BAJ:)
Nos, kb. mostanában végeztem. Mit szólsz?:)
Vanessa egyszerűen egy csodálatos Nő...csodálatos tehetséggel.... csodálatos adottságokkal...!!!!
de köcsögök főleg ez a rókázós rész :(
Amúgy sztem úgy összevetve, (mivel mostanában rengeteg kritika érkezett) eléggé megnyerőnek tartják V albumát! Számomra tutu befutó, reméélem h még sok más embernek is!
Úristen, hát kedves Névtelen, azok. Persze oké, kritkus, annak meg csak kell valami rosszat is írni, de azért ilyen flháborítót már. Lehet, hogy neki épp a WC-re kell rohanni, de szerintem a nagy többség szívesen rop a Hok It Up-ra. Én pl. igen. :)
De igen, azért nem olyan sok a negatívum. Aminek mi nagyon örülhetünk!
Ügyes Nessa, ügyes!:)
Pusz: Ditta×××
Megjegyzés küldése