2008. júl. 1.

July 1 - Megérkezett!

Tisztelt Hölgyeim és Uraim!

Megérkezett július 1-je, a nyár második havának első napocskája, és ezzel együtt Vanessa Hudgens a fiatal, de annál tehetségesebb barna hajú szépség második szólóalbuma is az Egyesült Államokba! Hajrá amcsi skacok, vessétek rá magatok!xD

És megérkezett a fent említett leányzó is CD-jének első promóciós színhelyére, (sállal, kuuipo gyűrűvel, gladiátorszandállal, börőnddel, mindenestül - kivéve gyűrűje ikertestvérének hordozóját engedte haza) a nagy metropoliszba, New York City-be! Az énekes/színésznő azonnal beleveti magát feladataiba, hiszen hétfő reggel már fel is keresi a TRL stúdióját, hogy ott kápráztassa el a műsorvezetőt és a kedves nézőket egyaránt, melyet az egész világ a TV-ben csütörtökön, július 3-án, 1 nappal a Fügettelenség Napja előtt, láthat majd adásban! Ezután Miss Vanessa Regisékhez is ellátogat majd, és szívesen cseverészik majd Velük, szintén 3-án, csütörtök! Alig várjuk már! De addig is, hadd tanácsoljam Mindenkinek, hallgasson 'Identified'-ot!

Köszönöm figyelmüket, átengedem a terepet Hudgens kisasszony bámulatos hangjának!


15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok! Vanessa most is olyan elbűvölő, mint mindíg!:) Ngyon örülök, hogy végre megérkezett és remélem az amcsik megrohamozzák az "Identified"-ért a boltokat!:D Ez 1álatlán nem érdekes, de nekem nagyon szemet szúr Vanessa piros körme...:P
További szép napot!
*Nóri*

Névtelen írta...

na nekem is pont csütörtökön kell hazamennem innen, pedig hírdömping lesz, látnivaló...
akkor beváltottad ígéreted, Nóri, én viszont csak röplátogatást teszek itt
és teccik a bemondóstílus, Ditta!!
na mennem kell:S
LL

Névtelen írta...

Én mindíg is betartottam és mindig is be fogom tartani az ígéreteimet!:):)
A bamondó stílus tényleg nem rossz!:) Látom van új szavazás is!:D
*Nóri*

xdittax írta...

Sziasztok!

Igen, jó látni végre, hogy vannak, és lesznek is candidok, remélem Nessánk is megbirkózik azokkal, akiknek hála mi megkapjuk, amit szeretnénk, legalább egy kicsit.
Egyébként *Nóri*, bár nem tudom hol voltál elveszve:P, teljesen egyetértek veled Nessa körmeivel kapcslatban. Először csak néztem, aztán felfedeztem a sáljában egy kis hasonló színt, de talán már előre festette ki másnpar, sőt biztosan, gondolom én. Majd meglátjuk hamarosan, legközelebb mivel párosítja azért divatos karmait!xD

LL, várj ha hazmész, mi lesz? Azért odaférsz még a géphez, pár órácskát nem?! Nagyon remélem!

És örülök, hogy elnyerte tetszésed legújabb stílusom, de nem maradok nála sokáig. De ez a bejegyzés, megérdemelte!:)))

Puszi, jók legyetek: Ditta×××

xdittax írta...

Igen, *Nórim*, gondoltam itt az ideje, mostmár tényleg! Na és, Te voltál az első szavazó?;)

Névtelen írta...

Nem volt időm kommentelni, csak a híreket elolvasni... De biztosíthatlak, hogy minden nap feljártam!:)
Igen, én voltam!:D
*Nóri*

Névtelen írta...

Helló,megérkezett Nessa,és vele együtt F.É is!!! Nagyszerű,beindult a buli,a zene,a tánc. Na végre!! Szex-i a csaj,pláne hogy azt a "fekete" ronda színt mellőzte a drága. Ditta tényleg jól sikerült a bevezetőd,le a kalappal.(f.é.)

Lettáz írta...

Ditta xD Nagyon szuper bejegyzést írtál, jó volt olvasni. :) És szavazni is lehet :) Jee... szuper :) Amúgy ha van MSNed, felveszel? vanlife@citromail.hu

Névtelen írta...

otthon is gépezni fogok, de ott lesz az edzés, a különórák, tesóim, szüleim, szóval minden összefog majd ellenem, itt Hawaii volt 2 hétig:((
LL

Névtelen írta...

Ditta!
Nos találtam VABN-en fordítanivalót meg hangfelvételt is, de ma csak az egyiket vállalom be, és mivel holnap is valszeg nagy hírözön lesz, a másikat, meghagynám másnak...és mivel nagyobb kihívás nekem a felvétel, meg amúgy is "elcsórtam" már egy csomó fordítási lehetőséget, inkább hangot fordítok, persze csak tartalom szintjén, dehát a múltkori is tök jó részletes lett:)) És most a kritikával kapcsolatban őszintén nem értem már, mivan, mert egyet elküldtem Neked, Te meg az egyik tegnapi bejegyzésemre válaszoltál, hogy vmit Te is elkezdtél, szóval már az agyam tiszta kaputt lett ettől...úgyhogy csak remélni merem, hogy nem ugynazt fordítottuk:S
Majd este nekilátok a hangnak, az nehéz lesz, de megbirkózom vele:D
És mailen adj jelt magadról, már kezdem azt hinni, hogy elromlott, vagy ilyesmi...:D
LL

xdittax írta...

Köszönöm bókjaitokat, nemhitte volna hogy eme stílussal ilyen sikereket tudok majd elérni!×P×D Édesek vagytok, egytől egyig, köszönöm!:)

Lettáz, szólj még rám, hogy vegyelek fel, mert nekem már nem mükszik egy ideje a drága jó msn. már jó régóta nem használom, pedig jópár emberkét felvettem már innen is, de sajnos mikor legutóbb próbálkoztam beadta a kulcsot, mert engem utál ez az msn...mostmár én is őt, úgyhogy bár szívesen felvennélek, és bezsélgetnék veled is ott, sajnos egyelőre még egy ideig nem tudok. De itt annál többet!:)

Puszi: Ditta×××

LL: Azt a kritkát nyugodtan meghagyhatod nekem, bár én is holnapra halasztom, mára már nem tudok bevállalni több gépezést, sokat. Köszi a fordítást, puszi Neked!:)

Andi írta...

Örülök, hogy Vanessa szerencsésen megérkezett!
Nem lehetett könnyű ZaNessa-nak ismét "elválni" egymástól, de hát "szólít a kötelesség"!:)

vivcsi93 írta...

Ez a csaj egy boszorkány, komolyan! :) Hihetetlen, hogy bármikor lefotózhatják és mindig jól néz ki az összes képén, varázslat...:), de nagyon ügyesen csinálja:) Nekem is tetszik ez bemondó stílus! Sok sikert a fordításaitokhoz LL és Ditta!

Névtelen írta...

szia ditta szia linkluvor
engem nem lepett meg vanessa piros körme szerintem tök jo mert lehet hogy csak fekete körmökkel látjuk attol még biztosan más szint is használ a feketén kivül csak biztos a fekete ugy mond nálla az alap szin .ja és ha már a piros körmök-nél tartunk én is néha kiszoktam festeni pirossal na de ha emlékeztek arra amikor vanessa és ashley elmentek karácsony után vásárolni és vanessa szerintem karácsony hangulat miatt is, de ott piros volt a körme.és még emliteném ha már a lakkok -nál vagyunk bár ezt már irtam hogy a sneakernight-klippben vanessa körme türkisz kék na mos nekem pont ugyan azt a lakkot sikerült be szereznem .ja és ditta emlékszel még az ed hardy-s sapira ? ugy irtam irtam hogy meg találtam a váci utca mellett az üzletet.mult hét vasárnap megnéztem igaz nem volt nyitva de láttam a kirakatbol sapikat annyira örültem és ha nem lesz olyan drága remélem akkor lehetséges hogy lesz egy ed hardy-s sapim .remélem lesz olyan darab is ami vanessának vagy ashley-nek van további szép napot puszi mindenkinek laura
elnézést hogy ilyen hosszu lett az irás

xdittax írta...

Vivcsi, Andi, mindkettőtök kommentje nagyon édes volt, jót mosolyogtam rajta, igaz, két külömféle hangulatban egy kicsit, de nagyon édeselk vagytok, de most csak ismételni tudom magamat.:)

Laura!
Nem is az, hogy meglepődtünk a piros színen, csak azért kiszúrtuk, hogy most kicsit hivalkodóbb színre váltott, ennyi az egész.

Én is drukolok neked, hogy árban és stílusban is megfelelő spait találj magadnak, nagyon mázlis lennél, bár mondjuk nekem kevésbé a stílusom egy bármilyen Ed Hardy-s cucc. De Te szeretnél egy olyat, látom nagyon, úgyhogy remélem megkapod!:)

És semmi esetre se kérj elnézést, itt bármennyi karakter megengedett Mindenki számára!

Pusza: Ditta×××